Joko meillekin asennetaan tienvarsipommeja?

Auto räjähti Siikajoella:
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....iikajoella

Avainsanat: auto räjähti siikajoella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 17:13

Ei sitä tiedä vaikka olisi ollutkin tienvarsipommi. Eivät ne pommit missään tapauksessa kaukana ole. Odotellaan vaan koska ensimmäinen räjäytetään.

Kysyjän kommentti

mikähän antoi kipinän?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 07:27

Asetyleeni on kuulemma räjähtänyt autossa, uutinen kertoi radiossa.Kunnan huolto auto. MIten tuollainen seisoo keskustassa,Niiden pitäisi olla kauempana parkissa.Kaikenlaista tavaraa ja nesteitä jos jonkin moista.Taasen oltu huolimattomia.Ei sitåä usko ennekuin pojahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 11:23

onneksi ei ollut tämä tapaus ainakaan terroristien tekosia ....mutta kurja tapaus tuo taas oli ...ja totta mitä bobgari sanoi ... kyllä noi kuljetukset pitää kuskata kauas keskustoista .. tiedä vaikka ois uusinut tampereen tuho ..ois voinu kyl ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 11:58

Oli aika hurja räjähdys..luvin aamulla jo lehdestä..Onneksi ei sattunut mitään kuoleman tapauksia..Kyllä varmaan ravintolassa ollet säikähtivät..mitä nyt tapahtui..Vaarallia ovat näköjään huoltoautot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 20:24

Jahas sitä saa rollarimummmokin alkaa pelätä pommeja, kun siinä ei paljon kaasujalkaa nopeammaksi saa. No ehkä ne armahtaisi, kun huomaisivat, että sehän on vain se vanha mummo. joka sitä pelargoniaa
kastelee kasällä ikkunallaan ja odottaa katulaujajaansa....., joka ei koskaan tule. Siis nyt päättelen, että
taitaa se pommi sittenkin tulla, ennenkö se katulaulaja minut korjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:18

Kova oli räjähdys, ja kaikkea voi tapahtua.