Onko tämä joululaulu teille tuttu?

Tämä on minusta aivan käsittämättömän hieno... Viisi upeaa naista ja valtavan kaunis laulu: www.youtube.com/watch?v=njm1...re=related

Avainsanat: celtic woman musiikki joululaulut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 07:33

Kylläpä oli kaunis esitys. Kiitos linkistä. Pidin ja nautin esityksestä.Ei muuten ollut entuudestaan tuttu minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 07:41

Vähän tuntui tutulle, mutta kiitos linkistä. Kaunista kuunneltavaa ja silmällekin söpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 11:25

olipa oudon kuuloinen en ole ennen kuulutkaan , mutta onpa kaunis kipale ... todella kaunis .. kiitos että sen jaoit kanssamme ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 11:46

Ei ollut tuttu joululaulu..oli kaunis ja hyvä esitys..puvutkin olivat silmänruokaa...todella upeita..Kelpaisi vaikka linnan-juhliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 12:59

Ei ollut tuttu joululaulu, kaunis esitys upeat äänet..
Selaisin heidän muitakin kappaleitaan on pakko laittaa myös tästä...

www.youtube.com/watch?v=0XYe...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 15:47

Kaunis varmasti olisi sanoiltaankin, mutta minä en ymmärrä julkisesti tussnustaneeksi kieltä.
siinä on kyllä kysymys käännetäänkö Englannista Suomeksi, mutta eihän tuo laiskinut viitsinyt kääntää.
Mutta olihan kaunista katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 17:10

En tunnistanut tuota kaunista kappaletta. Kuuntelemisen arvoinen oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 18:52

Kaunis laulu eikä entuudestaan tuttu joten kiitos Virvatuli linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:53

On tuo lontoonmurre hieman vierasta savolaislikalle. Suomenkieliset ja perinteelliset joululaulut menevät jakeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:16

Kaunista.