Mitä ajatuksia sinussa herättää?

50 vuotias mies, joka on suhteessa 16 vuotiaan tytön kanssa.

Avainsanat: parisuhde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 12:12

jos tuo on totta ja ihan oikea sude niin 50v linnaan ... suorinta tietä ...on niin yököttävää pedofiliaa et en osaa noita voimasanoja edes sanoa niin voimakkaasti , kuin tuo tarvis .. ei siis mitenkään normaalia ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 10:11

Minun ajatukseni tuosta tapauksesta on painokelvotonta, voi voi sitä tyttöraasua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:28

Taidanpa sanoa, että on tainnut lastetarhasta varastaaa..
Jääköön pahemmat sanat sanomatta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 11:11

Sanoiksi niitä ajatuksia on vaikea pukea. Suuttumus ja inhottavuus on tunteista päällimmäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 12:42

tyttöhän on jo ylittänyt suojaikärajan, jos on 16 v täyttänyt.
vaikka kuinka olisi kypsä ikäisekseen, on ikäero suhteettoman suuri.
miten on mahdollista että tytön vanhemmat sallivat moisen suhteen.
50v miehellä ei ole kaikki ihan kohdallaan, mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 13:15

Onhan noita missä ikäero suuri. Taitaa olla tytöllä turvalisuus ja isän kaipuu ,päälimmäisenä tunteena.Nuori saattaa kokea vaikeaksi nuoren kumppanin. Ja päätyy vanhaan mieheen ,kun tämä arvostaa eri asioita kun nuori. Tunteet helliä ja huomaavaisia.Turvaa enemmän kun nuoressa. Tai ei tule toimeen samanikäisten kanssa.Syitä on monia, niinkuin ihmisiäkin.Hyväksikäyttäjät iljettäviä,pilaa rakkauden .Kyllä rahallakin voi olla osuutta asiassa.Itse päätökset on tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 13:16

Tämä neitonen potee isä kompleksia,kun noin vanhanmiehen on miesystäväksi hyväksynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 15:40

Liian suuri ikäero. Toinenhan on melkein lapsi vielä Ei ainakaan herätä positiivisia ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 16:28

Herätä ei oikeastaan mitään, kun en tunne taustatekijöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 21:03

Sairasta,järkyttävää,inhottavaa.Tuon ikäisen miehen omat lapset jo tod.näk vanhempia kuin 16.v !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 21:44

Kyllä tuntuu että on lapsen hyväsikäyttöä..Ihan liian suuri ikäero..mitä lie miehellä mielessä...Kyllä pitää olla sairas,kun lapseen sekaantuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 13:18

tuohan on laitonta kun tyttö ei ole vielä edes täysi-ikäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 16:20

Mieheltä harkintakyky pettänyt pahasti. Joskus on sanottu, että parin nuoremman osapuolen pitäisi olla vähintään vanhemman iän puolikas plus 6 vuotta, esim.
jos mies 50, niin nainen vähintään 31;
jos mies 40, niin nainen vähintään 26;
jos mies 30, niin nainen vähintään 21;
jos mies 20, niin nainen vähintään 16.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 18:45

Täysin sopimatonta. Suorastaan kuvottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:10

Lähinnä pedofiliaa. Ajatuksena äärimmäisen vastenmielinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:33

Sairaalta. Hyväksikäytöltä. Lapseensotkeutumiselta. Oksettaa,
mutta tuo on sitä samaa mitä suomalaisetkin miehet harrastavat thaimaassa - ja ihan luvan kanssa, ilman rankaistusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:53

Lakia siteeratakseni, on kyse rikoksesta, mutta asia on erittäin inhottava kaikenkaikkiaan. sairaasta ihmisestä on kyse.
Thaimaa on noiden asioiden paratiisi, valitettavasti.
Hyväksikäyttäjät ovat ilmeisesti hyviä manipuloimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:07

En oikein ymmärrä tuollaista ikäeroa. On tuossa tyttöraasussakin jotain vialla, jos viisikymppisen kumppanikseen huolii. Mieshän on vain mielissään kun on lapsen saanut. Sympatiaa minulta ei tälläiseen asiaan tule.