Hyvää lauantaiaamua.Kivoja bonuksia??

www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 09:33

Täytyyhän sitä,kerran eläsässä jotain hauskaa. Oli varmaan ajatuksena. Mutta äkkiä siihen sekoittuu noita hyväuskoisiakin. Eivät tiedä mistä maksajan fyrkat kotoisi. Pidetään yhdessä hauskaa ennekuin paljastuksia tulee.Siellähän niitä kaupungeilla kaveria piisaa.Joku tulee ja aina vie.Teerimäelle kansaa hyviä valkeita aamuja, meillä pakkasta 9-

Kysyjän kommentti

Taas on lauantai.Illalla oli 15astetta pakkasta,nyt 10.Hyvää talvipäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 08:59

No nyt heiltä loppuu se bonusten nauttiminen ja kakkua tilalle tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 09:43

Hauskaa se lienee niin kauan kuin sitä kestää.
Nyt koittanee maksun aika.
Mahtoikohan olla sen arvoista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:42

Iloa kesti, mutta nyt tuli maksun aika..
Taitaapi pistää päänsä pensaaseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 13:48

Tämä mies eli herroiksi jonkunaikaa ja samalla pilasi loppuelämänsä.Hauskaa oli ja laulu soi,ompahan mitä vanhana muistella,jos jaksaa elää tämä taakka niskassaan.

Lisätty: 04.12.2010 - 13:49

Tässä tapauksessa ei Fatseri maksanut viuluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 21:51

Kyllä taitaa olla boonusten nauttiminen ...mennyttä aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 23:31

voi surkeutta, kuinka pohjalle me menemme hetki hetkeltä ja mitä meidän kansalaisten selän takanna touhutaan, siitä ei tiedä itse ukko tai akka tietäväinenkään.
Joka päivä saa lukea näitä rahan kanssa pelleilyä ,mistä niin koraamattomat aivot saisi edes
yhdeksi päiväksi lainaksi. Vaikkan eihän siinä kerkiäsi kun kynan ja paperin hakea suunnittelua varten.
Ja kuinka paljon näitä juttuja jää niin, että koko kansa ei saa koskaan tietää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:12

Olihan siinä kilisevät bonukset. Vaan niin tuli ahneelle piip-loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:26

Tyhmyydestä sakotetaan. Maksoin erään ison laskun virheellisellä viitteellä, meni yksityiselle. Tämä pisti rahat haisemaan ihmettelemättä yhtään mistä työttömälle yh. äidille tulee sellaisia rahoja. Onneksi saimme erittäin harvinaisessa tapauksessa rahamme takaisin ja lähetettyä oikeaan kohteeseen.