Onko teillä jo joulupuu koristeltu ?

saas nähdä kestääkö tämä naapurin korea puu jouluun asti ?

valperi.blogspot.com/2010/12...uneet.html

Avainsanat: `joulupuu`

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 10:24

Ei vielä todellakaan ole kuusta koristeltu saati kotiin tuotu...
Aatonaatto iltana vasta tupaan kannetaan ja koristellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 21:44

Ei ole joulupuu koristeltu..tuli aikanaan otettua talviomenat kellariin säilöön..Nyt niitä on ihana syödä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:51

Kissojemme takia meillä jää joulukuusi hankkimatta. Mökkijouluina meillä on pihalla kuusi koristettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:54

harmi taitaa olla jo huonokuntoisia noi omenat vaik kyl tuos kuvas nousi vesikielelle ....olivat niin hyvän näköisiä...eipä oleomena joulupuuta ,mut tuo hopeakuusi vai mikähän sen nimi ny olikaan saa huomenna valonsa niinkuin nuo toisetkin joissa on pruukattu valoja pitää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 00:19

Ei ole vielä .Mutta ei myöskään omenapuuni .Tuli kerättyä omenat tarkasti pois. Ei ole linnut huomanneet noita omppuja.Aika kummalista. Minä olen painellut oksanhankoihin linnuillekkin omenoita ja nokkivat..Nyt ulkoomenat on niin jäässä että mahtaako se olla syynä noitten omenoitten säilymiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 09:17

Ei vielä ole koristeltu joulupuuta, jouluna vasta laitamme pihakoristeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 09:41

Tekokuusi haetaan kellarista hieman ennen aattoa. Kyllä tuon kuvaamasi puun koristeet eläimille kelpaavat. Ei aikaakaan, kun ei ole kuin paljas runko jäljellä, odottamassa uutta satokautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 15:15

metsässä montakin joulupuuta kauniisti lumen peitossa.
sisareni kesäasunnon paratiisiomenapuissa vielä omenat roikkuvat, missä ei linnut ole käyneet aterialla.
kuuselle olen allerginen, joten ei edes parvekkeelle kuusta,
enkä muovikuusta halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 15:44

Meidän joulupuu on vielä metsässä pystyssä vaikka haaveilin sen saavani jo tuohon pihamaalle itsenäisyyspäiväksi. Pidämme vaan ulkokuusen johon tulee kynttilät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 18:23

Minulle tytär toi viime vuonna muovikuusen parvekkeelle ja kyllä minä sen perässäni vedin kellarista
nyt tänne ylös.
ei puhettakaan etteikö hän sitä laittaisi paikoilleen parvekkeelle itsenäisyyspäivänä. Se on ero asia milloin kynttiät siihe palamaan laitan.
Se on eria asia muorin olla vähän niinkuin lapsukaiset määräävät, kun ovat arkipäivät töissä jo on suuri kotijoukko
itaisin huolehdittavana kotona ja heillekin runsas joulu laitettava.Koristeita en tuunaa siihen,latvatädenvain vain laitan.
tähteen, jospa ne tietäjät tulisivat kalliine aarteinne luokseni, minulla ei kyllä sitä Jeesus lasta olisi kuin sydämessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 20:13

ei ole koristeltuna. laitetaan muovikuusi 20 joulukuuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:49

Meillä ei joulukuusi mahtuisi mihinkään ja kissan takia sen saisi rakentaa jokaaamu uudestaa.Tuo omenapuu oli kyllä kaunis ja kyllä linnut sen varmasti tyhjentävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:56

Korea joulupuu, toivottavasti omput säilyvät jouluun saakka oksilla. Meillä on ulos jouluvaloin koristeltu kartiotuija. Jouluviikolla sitten kannamme sisälle oikean joulukuusen. Kaikesta neulasten varisemisesta ja kasteluveden parketille läikkymisestä huolimatta hankimme joka vuosi aidon, tuoksuvan kuusen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:21

On joulupuu saanut lamput oksilleen ja palaa joka yö pihalla, tosin laatu on toinen. Hieman vihreämpi tähän vuodenaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:09

Kalenterini mukaan jouluun on vielä viikkoja eli ei ole. Vain kaupallisissa yhteyksissä on joulukuusia näkösällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 15:22

Ei ole kuusta vielä koristeltu. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:03

Meidän kuusi on vielä metsässä. Kaunis oli puu kuvassa.