Tänään avasin hiihtokauden järvellä.Jään vahvuus 22cm.Pohjoisempana olette varmaan hiihtäneet jo maastossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 16:41

Hyvää onnea sinne jääkentille, joko tosiaan on niin vahvaa.
Hiihtänyt en ole ainakaan 28 vuoteen, se siitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 21:02

Ihmettelen kuinka sitä uskaltaa vielä mennä jäälle. Onko tuo niin vahvaa ettei tarvitse pulahtaa.Nimittäin tänään kävin ulkoaltaassa ja siinä 4+olihan raikasta. Isoon veteen putoaminen on kova juttu. Että pääsee ylös.Meillä tässä Kanta -Hämeessäkin voi metsiä ja soita hiihdellä. HYvät ladut.Hienoahan se jäällä hiihtää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:09

innokkaimmat ovat painelleet jo viikon pitkin Paloheinän latuja täällä pääkaupunkiseudulla ja eilen näin Hesan rannoilla useita pilkkijöitä,

vähän tämän talven aikataulu on edistänyt normaalivuosiin verrattuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:43

ei ole tarpeeksi lunta hiihtoharrastukseen. enkä ole kyllä jäällekkään vielä uskaltautunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:48

En kyllä ole vielä jäällä ollut...pitää olla todella kestävät jäät,sitten vasta menen..Eikä ole suksetkaan ollut jalassa tänätalvena..Kyllä tässä vielä ennättää hiihtää,kun tulee enemmän aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:00

en kyllä uskalla jäälle mennä millään vehkeellä ,mutta oltiin viikonlopulla rairannassa uudessakaupungissa niin siellä sen paikan isäntä jo laitteli siimojaan avantoon tai jotain ...sanoi merenjään olevan siinä puokamassa 15cm ...mut en siltikään menis ...vaikka ois kymmemen kertaa yhtä paksu ...ei taida olla ihan niin paljoa täälläkään lunta ,et ois latuja laitettu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 09:37

Ei tule hiihdeltyä jäällä, mutta pilkillä tullee käytyä muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:25

Ei tule hiihdeltyä enää ollenkaan, taitaapi olla 25 vuotta aikaa moisesta harrastuksesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:20

Minun hiihtokauteni alkaa sohvalla heti kun alkavat laskea mutkamäkeä. Ei petä muu kuin sohvan jouset jos satun liikaa tuulettamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:21

Sukset ovat vielä naftaliinissa.