Mitä mieltä olette?? Onko oikein jos musliimi naisille pitää järjästää oma vuoro uimahallille..

Eivät voi uida miesten kanssa samaan aikaan..
Minusta pitäisi elää maassa maan tavalla..

Avainsanat: musliimi naisten uimavuoro..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 20:45

Olen samaa mieltä kanssasi,maassa maan tavalla,tai maasta pois.Voivat rakentaa oman uimahallin,tämä on varteenotettava vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 21:06

En ymmärrä tuollaista. Uimaan niinkuin muutkin, samanmaan kansalaiset.Kyllä ihminen tottuu kaikkeen. Eikä tuo nyt paha asia ollenkaan.
Täytyy visiin meidän suomennaisten vaatia omia vuoroja.Niin tehdään jos tuo menee läpi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:34

Voi hyvät hyssykät!Ei mitään omia vuoroja erikseen heille.Tekeväthän he lapsiakin miesten kanssa.Ja harvemmin silloin on pikku- housutkaan jalassa .Onhan tässä maassa uimahalleja, joissa omat vuorot naisille ja omat miehille.Kyseisissä uimahalleissa uidaan Aataminasussa.

Lisätty: 03.12.2010 - 21:53

Seuraavaksi pitäisi kait saada omat vuorot uimarannoillekkin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:55

Maassa maan tavalla, eli samat vuorot niin suomalaisille kuin maahanmuuttajillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:20

Maitokauppaankin omat vuorot, onhan se noloa kun maito on peräisin tissistä ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 07:31

"Apulaisoikeusasiamiehen mukaan uimavuoroille on erityistä tarvetta, koska näin maahanmuuttajanaisille turvataan uinnin opetus ja edistetään heidän kotoutumistaan."
(Uusi-Suomi)

kas kun ei tarvitse eri uskontoryhmille rakentaa omia uimahalleja .
maassa maan tavalla tai maasta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 09:35

Järki hoi älä jätä.
Äly voi älä petä.

Maassa maan tavalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:26

MAASSA MAAN TAVALLA!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 12:03

Kaksipiippuinen juttu. Puran asiaa lasten kasvatuksen periaattein. Kyllä musliminaisille voi olla omat erityisvuorot järjestettynä. Niillä tarkoitus on opettaa uimaan ja totuttaa veden kiehtovaan maailmaan. Seuraavaksi muiden sekaan. Lapsillekin on oma matala allas ensiaskeleille veden kiehtovaan maailmaan.
Lapsiakin on hyvä totutella toisten seuraan antamalle niiden leikkiä naapurilasten kanssa ja lastentarhassa. "Tynnyrissä kasvatetun on vaikea sopeutua kouluelämään."
Olisiko tässä vertauksessa pohjaa. Musliminaisten ongelma on oikeasti niiden miehissä.
Lopuksi haluan todeta: Meidän on tiukasti pidettävä omista arvoista ja hyvistä perinteistä kiinni. En halua maahanmuuttajien väkisin vaativan omia arvojaan minun arvoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 12:08

Ei sellaista päivää taida tulla että olisi uimavuorot vain jollekin henkilöryhmälle . ei taida uimareita tarpeeksi olla niille päiville. Meillä on turussa 1 vanha uimahalli jossa alasti uidaan, miehet eri päivinä ja naiset eripäivinä, on jo vuosikymmeniä ollut. Ja henkilökohtaisesti minua kammoksuttaa henkilö joka täysin on verhottu, yleensä kun ihmisen kanssa keskustelee niin haluaa silmiin katsoa, ja ne purkhat pelottaa, mistä sen tietää kuka siellä sisällä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 17:43

Tämä ajattelu omista musliminaisten uimavuoroista kumpuaa väärinymmärretystä poliittisesta korrektiudesta. Uimiseen kuuluu joko uima-asu tai jopa alastomuus, mikä voi tuntua vaikealta, mutta kyllä normaalissa uimapuvussa pitää voida uida, jos uimaan tekee mieli. Olen nähnyt sellaisen kummajaisen aivan hiljattain Vuosaaren urheilutalon uimahallissa, missä kaksi muslimityttöä ui leggenssit jalassa ja pitkähihainen mekko päällä. Mitenkähän n oli sen suihkun laita? Samaisessa uimahallissa vahditaan tarkaan etteivät pikkupojatkaan saa uida shortseissa, mutta tällainen kerrospukeutuminen sallitaankin yhtäkkiä. Ei mitään järkeä eikä mitään logiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:19

Maassa maan tavalla sanotaan meille turisteillekin kun menemme johonkin muualle.
Tosin hehän asuvat täällä, silti täällä on olemassa oma kulttuuri jota heidän pitäisi kunnioittaa, emme me voi toimia jokaisen tänne muuttaneen pakolaisen vakaumuksen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:59

Suomi ei ole muslimimaa eli täällä on elettävä mtämän maan tapojen mukaan. jossain on jo ehditty hermostua ja laatia "muslimisääntöjä" mitkä ovat täysin turhia. Mikä armoton sekasotku siitä seuraisi jos jokaisen maahanmuuttajan eli ulkomaalaisen oman maan tapojen mukaan alkaisimme toimia!
On myös hygieniakysymys tuo vaatteet päällä uiminen eli epähygieenistä mitä suuremmassa määrin. Noista asioista on ollut erilaisia kummallisia juttuja ja tuo vaatteet päällä uiminen on yksi. Menkööt t uimaan omiin maihinsa.

Lisätty: 08.12.2010 - 12:53

Maksaisivatkohan omasta vuorosta jotain extraa... eli mehän senkin käytännössä maksaisimme. Ei ole pakkoa järjestää omaa vuoroa, jotkut kunnat menevät sivuraiteille noissa kysymyksissä. Kun me länsimaalaiset menemme vaikka turistina heidän maihinsa, meitähän evästetään miten siellä tulee käyttäytyä ja pukeutua. Eli sama asia kun tulevat tänne. Ei pidä antaa tuumaakaan periksi "kulttuureille"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:27

Jos heille omat uimahallivuorot, niin sitten sitä vaativat kohta myös romaanit, koska he eivät voi näyttäytyä uima-asuisina muiden ihmisten ilmoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:02

Maassa ollaan maan tavalla ja piste. Kerran heillä on tänne kova tunku, niin eläkööt sitten sen mukaisesti.