Onko tunnelman aika?

Souvarit lauloi tämän lapissa ja tanssin mamman kanssa Laaninhovissa.

www.youtube.com/watch?v=gxO6lnN-27A

Avainsanat: souvarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:13

Kaunista on. Mutta kuunteleppa sellainen kappale heiltä kuin: Kadotaan... siinä on kaunis kappale.
Saattoi olla pelkästään Lasse Hoikan levyllä, en nyt ole varma. Selvitän tuon kohta ja tulen kertomaan.

Lisätty: 07.12.2010 - 00:16

Löytyy Souvareiden 30-vuotis juhlalevyltä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 20:03

Totta maar se on tunnelmaa, jos ne hääruusut voivat vielä kymmenieninmuosin takaa antaa sen oman hehkun ja lumouksen.siithän sitä sitten pitää kiinni pitää ja käyttää elämän suolana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 20:51

Hyvä,että sinä tunnelmoit,hyvän kappaleen merkeissä.Pidän Souvareista ja etenkin heidän laulustaan,Pariiseja.Minä tässä kirjoittelen ikävä sävyistä kirjettä Soneeralle,että tälläset on tunnelmoinnit meillä tänäiltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:14

Souvarithan on niin mahtavia. Niillä tosi kaunista ja hyvää musiikkia.Niin kauan on meillä ruusujen aikkaa, kun kuljemme toistemme rinnallain.Linnuista ,ruusuista, kaikesta kauniista tuli kerrottua laulussa.Kyllä vaan passaa tanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:50

Souvarit esittää todella ihanaa musiikkia.
Mamman kanssa varmaan oli ilo ja tunnelma ylimmillään..niin sitä pitää nauttia elämästä..kun vielä jaksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:09

souvarit on jeess ...tänään fiilistelin ihan tässä kotiparketilla siivousrumpan tahdissa kuunellen jouluradiota ...kyllä tuli joulufiilis .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 23:10

Souvareitten tahdissa on tullut monet tanssit tanssittua :-) Tässä myös kaunis kappale: www.youtube.com/watch?v=nJ7wei17HI0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:27

Souvarit ovat ihan hauskaa väkeä ja kiva kuunnella tulee iloinen mieli heitä kuunnellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:58

Taatusti on ollut tunnelmaa, kun mamma kanssa olette parketilla pyörähdelleet.