Mikä on kallein hankintasi jonka olet ostanut netin välityksellä?

Avainsanat: ostot netistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2010 - 11:35

Kun valperi osti kameran, niin minä puolestani Canoniin "turisti lasin" 18-270 zoomin (n.400€). Ei enää tarvitse paljon kävellä kuvatessa.

Niin matkoja on tullut ostettua pallonkierrosta lähtien, joita en tavaraksi laske.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 19:27

taitaapi olla kamera,

viitisen sataa euroa siinä hurahti ja myymälätarjouksiin verrattuna säästyi satasen verran ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:41

En ole mitään ostanut netin kautta..kaikki ostan kaupasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 20:04

väripatruunat tulostimeeni, siinä kaikki. Joiakin kirjoja myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:17

Väripatruunoita ja kallein on ollu mieheni ostama tukkivanne saha.Osamaksulla tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:45

Kosmetiikka ja hiuskemikaalit. Tilaan niitä aina isomman pljäjäyksen kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:06

peruutuskamera ,mut oisko ollut muutamansatkun ...tulee sieltä kaikenlaista osteltua , enkä nyt muista mikä niist olis kallein ...tää on niin tätä varhaisdementtiaa taas ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:13

Kesällä ladannut saldoa 30e, Mokkulaani Saunalahden Prepaid Mobiililaajakaistaan Elisan mobiiliverkossa. Todella näppärää, lisäksi sitä voi ostaa esim. Elisa Shopitista, R-Kioskilta, Prismasta, Tarjoustalosta.
saunalahti.fi/prepaid/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 23:14

Minä ostin kannettavan tietokoneen. Tyytyväinen olen ollut, juuri passeli masiina minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:24

Minä en mitään kallista ole netistä ostanut, mieheni osti taulutelkkarin, ei ollut sellaista myynnissä täällä kaupoissa silloin, ja hinta ei ollut paha ja toiminut on hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 10:40

No tulee nuo ulkomaanmatkat ostettua netin välityksellä Sisilian matkammehan maksoi 1800€..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:10

Mikrofoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:30

Käsilaukku.