Mitä raiskaus ja hyväksi käyttö teissä herättää ajatuksissa?Minusta se on täysin väärin ja pitäs rangaista todella kovemmin.

Avainsanat: raiskaus ja lasten hyväksi käytöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 11:06

Toisen ihmisen kehoon kajoaminen ja tämän hyväksikäyttö ilman asianomaisen lupaa on aina väärin ja siksi rangaistava teko. Siihen mihin sukupuoleen tämä kohdistuu ei näistä teoista puhuttaessa tulisi koskaan kiinnittää huomiota, sillä vaikka useammat hyväksikäytön uhrit ovatkin naisia yhä enenevässä määrin myös miehiä on joutunut tämän julman väärinkäytön kohteeksi. Teosta saatavat rangaistukset saisivat toki koveta nykyisistä, mutta ennenkaikkea niihin syylistyneille annetavien psygiatristen hoitojen pitäisi lisääntyä niin määrällisesti kuin ajallisestikkin. Jokaisen hyväksikäyttöön syyllistyneen tulisi joutua lopppuelämäkseen hoitoihin. Myös uhreille annettavien hoitojen määrän tulisi lisääntyä ja vieläpä roimasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 03.12.2010 - 10:26

Hyväksikäyttö on pahinta mitä toiselle ihmiselle voi tehdä ja jos se vielä kohdistuu alaikäisiin lapsiin ei sitä voi millään perustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 11:15

Näistä lapsiin sekautumisista pitäisi olla kovin mahdollinen rangaistus.En ymmärrä enkä hyväsy minkäänlaista raiskausta,enkä minkäänlaista väkivaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 11:31

Minusta seksuaalirikollinen kuuluu hoitoon. Ja siellä käsiteltävä tapauskohtaisesti. Kyllä ammatti-ihmiset näkevät miten paatunut tapaus kulloinkin on ja sitten jatko sen mukaan. Tarvittaessa suljettuun laitokseen loppuiäksi. Tämä siksi, että vältyttäisiin vääriltä tuomioilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:36

Ei muuta kuin vankilaan elämänsä loppuun asti...
Pallit veks!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:30

Ennenhän ne vei pallit kuivumaan, mutta nyt ei sitä tehdä kait kenellekään.
Tunin kuusitoistavuotiaana pojan , joka oli kokenut sen.
Minusta oli hyvin surullista, poika kärsi kovasti siitä. Tuntui kuin hän ei olisi koikein käsittänut mitä oli tapahtunut. en tiedä sitten olisiko tyttö ollut myös jonkinlainen houkutus hänen tiellään.
Rangaistukset saavat olla kovat, jos ne ovat tosin tarkoituksella tehty.
Mutta minä usein ajattelen tätä poikaa vieläkin surullisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:45

Sanomattakin on selvää ettei em. tekoihin syyllistyneet ihmiset ole mieleltään terveitä..Asianmukaiseen pakkohoitoon ehdottamasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 18:40

Sanat ei riitä kertomaan ajatuksia niiden inhottavuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:09

En voi edes kirjoittaa, kun sellaisia sanoja ei löydy miten vihainen olen hyväksikäyttäjille. Munat irti ja linnaan, ikuiseksi ajaksi. Tai kaasukammioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:37

Karvat nousee pystyyn noista asiosta..tuntuu niin kamalilta..Tuomio pitäsi olla elinkautinen..niin eiköhän vähentyisi nämä raiskaukset ja hyväksikäytöt..
Pääsevät ihan liian helpolla tuomiosta..muutaman vuoden ovat vankilassa..ja taas sitten vapaana..vaaraksi nuorille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 00:53

Raiskaus ja hyväksikäyttö minusta törkeää ja ihan hirveää mitä voi olla. Pilaa toisen ihmisen.Selviääkö sielullisesti koskaan. Kyllä tiedän joitain naisia jotka ovat kokeneet hyväksikäyttöä jo 12 v.aana eivätkä ole sitä unohtaneet vielä 50 v.kaan Sanoovat sen muistavan loppuelämän.
Kyllä jää syvä haava sisimpään. Täytyy olla sairas ihminen kyseessä joka väkisin käyttää toista tuollatavoin hyväksi.ei voi olla tervejärkinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:06

Perheohjelma, jääkööt sanomatta mitä oikeasti ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 12:39

Monista rikoksista on aika lievät rangaistukset. Kun surmaa ihmisen, ryöstää ja pahoinpitelee ym, ei ne tuomiot kovin ankaria ole. Suurin osa raiskauksista tapahtuu lähipiirissä... siihen en enempää sano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:15

Raiskaus on ihmisarvoa pahimmalla mahdollisella tavalla loukkaava rikos. Käsittämöntä, että kukaan voi ylensä olla niin raukkamainen, että siihen ryhtyy. Ja onhan se monta kertaa esim. parisuhteissa myös inhottava vallankäytön väline. lapsen raiskaaminen on jotain niin törkeää, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Pahimmassa tapauksessa sillä tuhotaan uhrin koko loppuikä.