Pitäisikö vai ei?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2008 - 12:42

Kyllä vaan pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2008 - 09:02

Pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 10:14

Pitäisikö vai ei? Ollakko vai ei? Pähkäilyjä, joihin vain sinä itse voit löytää oikean vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 13:50

Pitäiskö vai ei? Niin mitä pitäisi vai ei? Tähän kun ei näin vähillä tiedoilla voi oikeen kukaan vastailla (tai tietty voi, mutta et saa kuitenkaan varsinaiseen kysymykseesi vastausta). Pitäisikö olla kohtelias?, vastaus: kyllä.
Pitäiskö olla ilkeä?, vastaus: Ei.
Jne. jne. kas niin monta maailmassa on kysymystä, joihin sopii näistä molemmat vastaukseksi.

Lisätty: 21.09.2008 - 18:04

Vastaus anonyymin viimeisimpään kommenttiin; Luultavasti tai sitten ei...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 14:01

Niinpä niin. Valintoja on tehtävä ja niitä tehdessä järjen käyttö on luvallista. Ja sinä itse päätät asioistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 14:04

jaa- a enpä duoda tiiä, mä en oo ihan varma, pitäskö siun mielestä? hmm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 15:02

ollako vai eiolla nää pähkäilyt oli jonkun kirjailian pähkäilyjä en leita nimeä kyllä jokainen tietää kuka hän oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.09.2008 - 17:04

No minä sitten osittain tai sinne päin, mutta periaatteessa kyllä. Että saapa nähdä, mitä nyt sitten. Mitä arvelette?

t: ketjun aloittaja Anonyymi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 00:15

et sunkaan ole savolainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 00:50

pittäis pittäis vaan kun ei malttais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2008 - 18:10

En ole savolainen, ihan suomalainen olen. Enkä vieläkään tiijä, mitä nyt sitten. Että oliko se hyvä vai huono. Arveluttaa. Mitä arvelette?