Miksi 5 kirjaiminen sana jää usein sanomatta,vaikka olis tärkeää kuulla se?

Avainsanat: tmä sana jää usein sanomatta ihmisiltä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 11:18

En välitä niinkään kuluneista sanoista,mutta teot puhukoot puolestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 03.12.2010 - 10:34

Kun ihmiset elävät toistensa kanssa pitkän aikaa alkaa sitä ottamaan toisen itsentäänselvyytenä. Pienet virheet ja tavat joita on suhteen alkuvaiheessa pitänyt viehättävänä alkavatkin lopulta tuntua rasitteelta. Kyllähän pitkän suhteen salaisuus on toisen arvostaminen ja tasapuolinen kohtelu, asioista pitää pystyä puhumaan. Jos tuntuu että et saa huomiota puolisoltasi koita miettiä voisitko itse tehdä jotain toisin. Pystyisikö arjen rutiineja rikkomaan esim. varaamalla yllätysyön jostain hotellista tai järjestämällä jotain rutiineista poikkeavaa toimintaa. Omia rajoja pitää rohkeasti koitella, eli jos olet ajatellut hyppääväsi laskuvarjolla mutta se on vain jäänyt erilaisten tekosyiden perusteella niin tee se. Muuta rutiineja.

Lähteet:
oma pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:35

Teot todella puhuvat puolestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 18:39

Kyllähän meillä tuo sana on yleisesti käytössä. Aamun ensimmäiset sanat on: "Huomenta rakas"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:07

Puhukoon teot puolestaan. Ei tutun naaman edessä jaksa aina herkistellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 20:09

R-A-K-A-S.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 21:56

Kyllä olen samaa mieltä sirkkaliisan kanssa...että tuo ihana sana RAKAS...mikäs sen ihanmpaa kuulla korvaan vaikka kuiskaus rakas..ja vastata samalla tavalla..kiitos rakas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 01:00

Rakas, kulta ja kiitos, olehyvä.Siinä sanoja joita pitäisi käyttää enemmän.Tulisi hyvä olo ,mieli iloisempi,jaksaisi enmmän..Minä kuulen kyllä kulta sanaa aika useasti.Onhan se tämän suomalaisen kulttuurinkin syy, tuohon jurouteen.Jostain se syy pitää kaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:05

Kaksi tai kolme kertaa olen sen kuullut asuinkumppaniltani liki parikymmenvuotisen elämänjakson aikana. Jos ei ole siihen aihetta, niin miksi sitä sitten turhaan toistaa - päivänselvää asiaa. Sanotaan sitten jos ei enää rakasteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:12

RAKAS. Mieheni muistaa käyttää sitä päivittäin ja lopettaa aina puhelun kanssani sanomalla hei hei rakas. Itse käytän enemmän nelikirjaimista sanaa ja se on MURU.