-m-
Kysytty: 03.12.2010 - 10:06

Mitäpä mieltä MM-saunakisoista?

Avainsanat: sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 11:25

Enpä tiedä. Ehkä turvallisuus on kuitenkin järjestäjän vastuulla. Kilpailijat ovat psyykanneet itsensä sellaiseen tilaan, että ei siinä mietitä muuta kuin vastustajaa. Kyllä kait on yleisesti tiedossa millainen lämpötila tuhoaa keuhkoja ym. Mutta jos ei tuhoa, niin eiväthän nämä jäärät sieltä mihinkään lähde. Ja nytkin yksi lähti jalat edellä. Ehkä tämä olisi kuitenkin luokiteltava kiellettyjen kilpailulajien listalle samoin kuin koiratappelut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 10:19

Minun mielestä ne pitäs kokonaan lopettaa eikä missään nimessä jatkaa niitä. Se on hengen kanssa leikkimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 11:11

Luulisin,että hengestään päässi helpomminkin,kun polttamalla keuhkonsa löylyssä.Mielestä näissä saunakisoissa on unohdettu saunan jalo tarkoitus.En ymmärrä olenkaan näitä sauna kisaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:15

Typerien ihmisten keksimien typeryyksien joukkoon tämä kuuluu. Ei auta vaikka kiellettäisiin. Keksivät vieläkin hullumpia kisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:33

Lopettaa koko touhu, vaikka Suomalaiset ovatkin kilpailukansaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 13:32

Pitäis ehdottomasti lopettaa !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 15:51

jaa a. kuten monet muutkin kisat maailmassa nämäkin ovat vapaaehtoisia osallistujia. on paljon yhtä vaarallisia juttuja. vauhtia ja mutkia, alamäkeä jne jne.
omalla vastuulla sinne saunaan menee ja tyhmänä sitten istuu. vika ei ole niinkään kisassa vaan suomalaisten itsepäisyydessä "mähän en periksi anna" - tyylissä.
vastuuvapautus niin rupee osallistujat vähän miettiin että mikä kannattaa ja mikä ei kun ite sitten kantaa seuraamukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:32

Eihän sitä nyt perääntyä, kun on leikin alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 18:38

Kyllä voi lopettaa koko sauna kilpailut...ihan mielipulen hommaa,mennä itseään polttamaan saunassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:06

Kieltää lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 01:09

Minusta saunakilpailuja ei pitäisi missään järjestää. Se tekee osallistujista vaarallisia. Henkensä edestä kilpaileminen ei ole asiallista ja tarkoituksenmukaista.
Suomalaisille se on rentoutumisen ja nautinnon paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 13:19

minusta ne pitäisi lopeettaa,liian vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:00

Tuollainen kisa pitää kieltää liian vaarallisena. Kun kilpailijat eivät älyä itse tulla saunasta ulos ajoissa, niin sitten tulee ruumiita ja raihnaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:02

Järki hoi - ymmärrys älä jätä.