Linnan juhlien budjetti 220 000 euroa?

Melko hulppealta tuo hinta kuulostaa, mutta hulppeat ovat kemutkin. Olisi vaan kiva saada käsiin eritelty lasku. Eli mikä maksaa?

www.seiska.fi/viihdeuutiset/...000+euroa/

Avainsanat: linnan juhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 09:40

Aika moiset juhlat. Vanhassa rahassa lähentelee puoltatoista miljoonaa 1.3 Kyllä siellä passaa juhlia.
Itselleni ei vielä ole kutsua tullut .Olisihan tuo kivaa kun tavallinen työläinenkin sinne pääsisi.
Katson kyllä uteliaana aina juhlia ,pukuja, kampauksia,Tarjottavia ja seurustelua.
Ei niitä näytetä kun kerran vuodessa.
Kyllä menisin juhlaan jos kutsu kävisi.Nauttisin täysin siemauksin . Olisin varmasti illan kaunein prinsessa ja hänen prinssinsä.
Veronmaksajat on keräneet selkänahallaan menneinä vuosina paljon valtiolle rahaa.On mistä jakaa vähän rajojen ulkopuolelle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 11:24

Onnekseni en taaskaan saanut kutsua linnaan,eihän miulla ois kuitenkaan ollu varaa kuin vuokra mekkoon ja sekin ois tietysti revennyt siellä ahtaudessa.Autuas olo on,kun katson näitä kekkereitä omasta TV tuolistani ja jääkaappikin on ihan lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:16

Eikös tuosta rahasta palaudu paljon kampaajille, vaattureille, pukuvuokraamoille, leipureille, tarjoilijoille, taksikuskeille jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:38

Ainahan nuo maksaa, mutta se kuuluu jokavuotiseen perinteeseen..
Voimme vain katsella mitä ilmeisimpiä luomuksia naisten yllä televisiosta, nytkin joku pyyhältää rikkinäisistä sukkahousuista tehtyyn pukuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:39

Saadaanhan jotain mainosrahoilla katsottavaa. Eihän siellä mitään muutenkaan ole yli-ikäiselle mitään järisyttävää. Ajan kuluksi menee sekin, Näkee Vanhasen muikean hymyn kasvoilla ja Soini 10 poika,työtön ja aliarvostettu, on siellä omalla paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:04

Huh, huh, mutta kaikki maksaa aina. Sääli ettei sitä kutsua kolahtanut postilaatikkoon, en pääse nauttimaan näistä kemuista.No eipähän tarvitse pukua hommata, tulee varmaan halvemmaksi katsoa töllöstä tilaisuutta. Turvallisuuteen oli ainakin enemmän panostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:00

Kalliit on juhlat...yksi ystäväni on menossa linnan juhliin...puku juhliin maksoi aikamoisen summan.Kiva vaan katsella näitä juhlijoita telkkarista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2010 - 11:55

Ei se minusta isolta laskulta tunnu vierasmäärään nähden, vai oliko kysyjällä tarkoitus härnätä ja aiheuttaa kateutta kun ei kaikki sinne pääse. Ei se juhliin kulutettu summa ole keneltäkään meiltä tavallisilta tallaajilta pois. Useissa maissa on vielä kaliimmat juhlat itsenäisyyden vuoksi, on juhlatulituksia ja riemua kadulla kaikenmoista, täällä se on lähinnä jumalanpalveluksia, sankarihaudoilla käymistä ja telkusta niitä linnanjuhlien katsomista, ei taida meillä olla siitä itsenäisyydestä mitään iloista tai hauskaa juhlimista. moni tv sarjakin maksaa enemmän valtiolle kuin linnanjuhlat, ja me kansalaiset maksetaan aina jossakin muodossa kaikki helkutin salkkarit ja kotikadut ym.Mielelläni minä linnanjuhlia katson ja kertailen kuka minkäkin firman johtaja on tai kansanedustajia nimeltä tiedän, siellä on selostajilla aika hyviä tietoja henkilöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:06

Kalliit on juhlat, pitkälti toista sataa euroa per/juhlija. Vaan onpahan meillä kutsutta jääneillä illalla mahdollisuus katsoa telkkarista puku- ja juhlaloistoa.
Taitaa olla kutsutuillekin tuo juhlailta melkoinen kuluerä pukuineen, kampauksisneen ja meikkeineen. Ja pidemmästä matkasta menijöille tulee kustannuksia vielä matkustamisesta ja hotelliyöpymisestä. Tuttavani sai muutama vuosi sitten kutsun linnanjuhliin ja kertoi jännittäneensä juhlia niin, ettei viikkoon etukäteen saanut edes öitä nukuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:01

Jokainen meistä on niihin kustannuksiin jo osallistunut etukäteen ja ensi vuonna hoidetaan loput maksut.