Oletko tehnyt lumienkeleitä hankeen?

Palailimme kotia kapakasta,tiemme kulki metsän halki ja oli juuri satanut uuttalunta,kun ystävättäreni sai päähänsä ajatuksen,että tehdäämpä lumienkeleitä ja niin me sitten rätkähtelimme hankeen ja teimme enkelinkuvia pitkätmatkat.Tästä muistosta on aikaa toistakymmentä vuotta ja nauroimme niin,että metsäraikui.Mukava muisto miulla ,mistä lieneekään tullut mieleeni.

Avainsanat: lumienkelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 11:12

Kyllä.. eilen viimeksi parin hyvän ystäväni ja rakkaan mieheni kanssa. Meitä aikuisia rupesi kesken ulkoilun lapsettamaan ja hyvä oli että rupesi sillä puuha oli todella mukavaa ja voinkin täsät syystä suositella sitä ilman tuhmia taka-ajatuksia jokaiselle kokoon ja ikään katsomatta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 09:35

Maaliskuussa Saariselällä tuokin tuli kokeiltua ja kameran kanssa dokumentoitua. Hauskaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 09:35

siitäpä on kauan aikaa kun lumienkeleitä minäkään tehnyt olen. 1993 uudenvuoden aattona viimeksi. mutta enpä saunastapäin ilkosillani, vaan rakettien ampumisen jälkeen keskiyöllä lämpöpuku yllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 09:43

Kyllä niitä menneinä vuosina piti tehdä vänän sinne sun tänne. Lapset vaati että nyt kaikki enkeleitä tekemään.
Nyt ei enään enkeleitä muutakun mielessä vaan enkelit.
Juostaan hankeen saunasta ilkosillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 03.12.2010 - 10:07

Eilen viimeksi oltiin tytön kanssa rähmällämme hangessa. On siinä yksivuotiaalla ihmettelemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 11:04

Opetin kuukausi sitten tytölleni, miten niitä tehdään... sen jälkeen ei ole meidän pihalta päässeet enkelit loppumaan kesken :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:33

Joskus on tullut tehtyä nuorena teininä, mutta aikaisempi koira niitä teki urakalla joka talvi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:59

Onhan siitä muutama vuosi vierähtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 16:27

Tuli aikoinaan tehdyksi, mutta viimeisestä kerrasta on liian pitkä aika....hm...siinäpä puuhaa ja mielenvirkistystä seuraavalle matsälenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:42

Minun lumienkelistä tulisi torso, sillä siivistäni on jo pudonnut niin paljon terveitä sulkia pois, että ne
sairaat ja heiveröiset kuolisivet siellä lumihangessa varmasti,
Tehkää hyvät kanssasisaret ja veljetkin vielä kun kaikki on ehjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:05

Viimeksi lapsena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:02

Kyllä niitä lumienkeleitä tuli lapsena tehtyä...Pitäisiköhän huomenna tehdä enkeli omalle pihalle,kun menee lumitöihin..ja muistelisi lapsuutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 13:20

eipä ole tullut tehtyä moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:08

En ole tehnyt moneen vuoteen. Viime talvena videokuvasin parvekkeelta, kun mieheni ja poikani tekivät saunareissulla takapihallamme lumienkeleitä ilkosen alastomina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:00

No pienessä huppelissa tuo varmasti onnistuisikin.