Oletteko ottaneet Joulun reseptikisaan osaa?

Minä olen kahdella leivontareseptillä, voitte käydä arvostelemaan tähdin ja sitenkin pystyy osallistumaan...

Ja sieltä saa itselleenkin mukavia uusia reseptejä joulu pöytää ajatellen...

www.suomalainenjoulu.fi/Joul...Vpdm9udGE=

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 15:16

Nami nami. Kiitos linkistä, voisihan tässä vaikka innostua leipomaan jotain erilaistakin jouluksi. Minulla ei ole antaa mitään omaa reseptiä, joten tyydyn vain kopioimaan muiden luomuksia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista....
Maukkasta joulun alusaikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 11:40

En ole osallistunut mihinkään reseptikisaan. Minä olen ylipainoinen ja kuola valuu rinnuksilleni jo sanasta resepti , oli se sitten suolaista tai makeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:54

empä ole enään niin aktiivinen, täytyy käydä netistä katsomassa mitä sinne ovat saaneet aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 14:26

En ole osallistunut, enkä taida osallistuakaan. Kiitos linkistä. Kävin katselemassa ja muutama mielenkiintoinenkin löytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 15:13

Ei riitä aika osallistua enää oikeastaan mihinkään, mutta mukavaa, että jotkut ovat aktiivisia. Me sitten lueskellaan ja kuolataan niitten reseptien kanssa. Pidämme peukkuja sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 18:44

Siellä paljon ohjeita. Kiitos hyvästä vihjeestä. Ilolla katsastaa. Joulu ovella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 22:24

En ole osallistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:05

Kiitokseni vinkistä, en ole osallistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:29

En ole kisaan ottanut osaa..Linkin kun aukaisin oli ensimmäisenä....
Aholan mummon hyvät piparit....minulla tämä ohje on nimellä Miinan piparit....on todella hyviä..taiden tehdä niitä jouluksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2010 - 23:53

En siihen enkä mihinkään muuhunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 12:58

Olen sen verran itsekäs etten omia keksimiäni reseptejä anna noin vaan muiden käyttöön. Kun osallistuu, kilpailun järjestäjä saa ilmaista aineistoa käyttöönsä. Eikö ne pidä olla omia keksintöjä, ei jostain kopioituja reseptejä?