Martta aiheinen kysymys,mitä tänään kokkailet?

Miulla on aiheen suhteen mietintä myssy päässä,eli ei hajuakaan mitä tekisi.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 11:12

Minä eilen ostin kaupungilla käydessäni silakkafileitä, teen rapusilakoita ja perunamuusia, ja säilöttyä punakaalia on tarkoitus salaattina käyttää, pannukakkua teen kardemummalla maustettuna jälkkäriksi, litra maitoa on käytössä, päiväys meni umpeen eilen ja siitä teen sitä pannaria.

Kysyjän kommentti

Maistuis varmaan miullekkin siun rapusilakat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 02.12.2010 - 10:50

Me paistamme marinoituja kanan fileesuikaleita paistinpannulla. Päälle muutama desi kermaa ja puolikas kananliemikuutio niin hyvää siitä tulee. Tarjoillaan riisin kera.

Lähteet:
kyllä vatsa tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 11:26

Broilerin filettä uunissa ja riisiä ja currykastiketta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:43

Ulkoruokintaan menee tämän päivän kokkaukset. Illemmalla sitten vaikka pakkasesta hernekeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 13:00

Minulla kävi tuuri: löysin kaupasta marinoimattomia broilerin koipireisiä! En yhtään tykkää niistä kaupan hunajaliemistä, maustan mieluummin itse mutta naturelleja on vaikea löytää. Nyt sitten tärppäsi, joten sitä sekä couscousia ja tomaatteja lisukkeiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 13:01

No kyllä hyvin vaatimattomasti kokkaan, toissapäiväistä lihakeittoa lämmitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 15:14

Elämäntoveri lienee syönyt loput lihakeitosta ja itse tässä väännän viimeisillä voimillani ihan vaan puuroa. hedelmiä täytyy syödä roppakaupalla illan mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 15:26

Minä kokkaan jauhelihapihvejä ja pottumuussia.Niiden kanssa suolakurkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 15:39

Valkosipuliperunoita, joissa on runsaasti valkosipulia ja kermaa. Lisukkeeksi jauhelihamureketta. En väsää salaattia enkä tee raasteita. Tomaatti ja kurkku antakoon makua ja väriä. Jälkiruokaa en myöskään laita arkena, nytkin on hieman "sopeutumisvaikeuksia" hippamekkoon, jonka otan käyttöön viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 16:40

Ihan perusruokaa pitkästä aikaa. Nakkikastiketta ja perunamuussia...tein mys rosollia lisukkeeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 18:40

Ostin tänään nauta-sika jauhelihaa ja tein hyvin maustettuja lihapullia ja omista perunoista muusia. kiinankaalia rypäleitä ja tomaattia sihilikastiketta.Tyttäreni tuli pistäytyyn ,toi autonsa tänne säilöön .
Söi ruokaa meidän kanssa ,sanoi äiti sulla tosi hyviä lihapullia mitä maustetta näissä oikein olet käyttänyt.Oli kuulemma maukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 18:49

Siskonmakkarakeittoa tuli tehtyä. Muutama peruna, kaksi keittojuurespussia pakkasesta, kaksi pakettia siskonmakkaroita puristeltuina ja mausteeksi lihaliemikuutio, suolaa ja valkopippuria. Hyvää tuli ruisleivän ja juuston ja maidon kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 22:32

Tein mussakaa, joka on näin viikolla (kun vain minä ja poikani olemme kotona) herkkuruokaamme. Onneksi on viikonloppu edessä ja silloin mies hoitaa kokkiosaston.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:06

Suikalepaistia ja perunoita keitin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2010 - 23:51

Jos en keksi mitään, menen lähikauppaan ja katson mitä hyllyistä löytyy, sieltä se inspiraatio tulee.