Millainen kohde Portugal.....ilma maalis-huhtikuussa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 08:16

olen ollut Portugalissa sekä helmikuussa että syyskussa. jo helmikuussa t-paitakelit, syyskuussa vielä aivan liian kuumaa mulle. riippuu menetkö etelään vai pohjoiseen, ja minkälainen kevät sattuu olemaan. pieni maa, mutta mahtuu monenlaista säätä.
www.portugal-live.net/UK/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 08:00

tässä keskusteluun..
ja tuolle ilmastolle ei voi mitään kun on sekaisin ympäri maailmaa...

keskustelu.suomi24.fi/node/5290461

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 08:21

Huhtikuussa ainakin Algarvessa oli kyllä jo aurinkoista ja lämmintäkin, mutta ei vielä kovin helteistä. Auringonpalvontaan piti valita tuulelta suojainen paikka, koska tuuli oli koko ajan voimakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:53

Ei liikaa hellettä..on sellaista sopivan lämmintä,että jaksaa hyvin liikkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 18:35

Portugali on ehdottomasti minun ykkösmaani. Algarvessa, Praia Da Rochassa, on kaikki mitä tavallinen ihminen kaipaa. Hyvä ilma hengittää, aurinkoa, mukavia ihmisiä, maukasta ruokaa. Olen mieheni kanssa ollut siellä kahdeksan kertaa. Olemme toki olleet paljon muissakin maissa, mutta Portugali on vaan jotenkin vetänyt puoleensa. Emme halua mitään äärimmäisiä lomaolosuhteita.
Olemme matkustaneet Portugaliin aina syyskuussa, jolloin on mukavan lämmintä ja leppoisaa. Varsinaiset lomakuukaudet ovat ohi, joten rannoilla on tilaa käyskennellä.