Huomenta napsukaverit...mitä tänään touhutaan??

Minä ainakin nukun niin pitkään,kun nukuttaa...Saavuin vasta pikkujouluista..oli ihanaa..

Avainsanat: mitä touhutaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 08:46

Voi tuota juhlijaa,aamu alkaa sarastaa,enkä löydä tietä kotiin.Sinä sentään löysit kotiin ja nyt tietysti vielä nukut,ei senpuoleen,aikanen lintu madon löytää.Suunnitteilla on kaiken näköstä,jalkakylvystä alkaen sen jälkeen kynsien leikkaus.

Kysyjän kommentti

Voi varpaan-kynsien leikkaus..miksi aina niin vaikea aloittaa sitä??Hauskat oli pikkujoulut..entisten työkavereiden kanssa..vaikka ei ollut,kun 5 naista meitä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 07:29

Aikaista ollut tuolloin. Taisin nukkua täysin siemauksin ihanassa sängyssä mieheni vierellä. Käpertyneenä hänen kainaloon jalat ristissä.Ilman minkäänlaisia kylmän väreitä. Ulkoilman lämmettyä .En varmaan enään jaksaisi tuollaisia pikkujouluja juhlia noin myöhään,kun en ole tottunut. Kaikki ollut viimeaikana niin säännöllistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 08:04

No nyt aamutuimaan sain joulukortteihin nimet ja osoitteet valmiiksi, kiitos Eniron henkilöhaku

koiranhoitoa ja tavallista arkea meinaan muuten viettää...
Ei mitään leivontaa tai muutakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 08:24

Töitä tehdään tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 10:22

nyt rahtaan itseni makkariin ja petivaatteet pihalle ... olin tuos paripäivää kuumees ja sängynpohjalla , jot nyt tuntuu kuin elo alkais virrata taas täs ruhos , sit pitäis alkaa mehuja keittämään , jotta saa joululaatikoita pakkaseen väsätä , jotta eiköhän tää päivä taas taivu iltaan ja minä töllön ääreen .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 10:44

Hammaslääkärillä tunnin verran. Valmiiksi tuli. Nyt pitäisi toipua, lähinnä laskusta. Muuten sitten vain oleskellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 10:53

Minä täällä mietiskelen sitä imuritätiä miten niitä tunteja vähennän tai sanon että tunnit tulee täyteen, nykyään tekee vain 1 tunti ja 40 minuuttia ja 2 tunnista laskutetaan, ei minulla rahapulaa aiheudu siivouslaskusta, mutta periaate on että maksan vain työstä, ei minullekaan ole maksettu palkkaa kellon tuijottamisesta, vinkit on hyviä joita sain kysymykseeni, ja tarvitsisin vielä jonkun kertomaan että en maksa tunnista 30 e ja tupakilla siivooja käy minun rahallani,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 15:31

Hammaslääkärissä kaksi tuntia, sitten kaipasinkin jo hemmottelua ja kävin katselemassa Joe Blascon tuotteita Sokoksella. Siellä oli aika hiljaista ja myyjä innostutti minutkin meikattavaksi, Nyt sitten olen kotona hyvin puleerattuna laittamassa ruokaa.

Kaima nro 3: sinun täytyy ottaa imuritädin kanssa juttutuokio ja sanoa, ettet suostu maksamaan tauoista, tauot maksaa imuritädin työnantaja ja jos täti on yksityisyrittäjä, niin käypi omalla ajallaan. Varmaan ymmärtää, sillä eihän kukaan halua/eikä ole velvollinen maksamaan kenenkään tupakkataukoja. Nykyään työnantajat suhtautuvat jo aika nuivasti kessuttelijoihin, joilla palaa tehokasta työaikaa tuprutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:15

Maarit3:lle, tuon 1h 40 minsaa voisi laskuttaa vain yhdestä ja puolesta tunnista. Aika ryöstöä jos kahdessta laskutetaan. Kuuskymppiä kerrasta on paljon. Nostat kissan pöydälle ja kerrot mten asiat ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:53

Torstaina matkustelin kauniissa lumisessa maisemassa.