Omistatko mitään aidosta turkiksesta tehtyä?

Miulla ei ole aitoa turkista ja nyt tekisikin mieleni hommata hupun reunaan jokin turkis,en vain tiedä mitä ne maksavat.

Avainsanat: aito turkis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 20:25

Minulla on 2 turkkia ja 3 turkishattua, ja talvitakissani on sisäpuolella turkista sekä hupunreunoissa, joku suorastaan vihaa jos turkiksia käyttää, on kuulemma eläinrääkkäystä ollut että naiset turkin itselleen saavat, minä syön myös sian ja naudanlihaa ja ei niidenkään elämä hyvää ole tai kanojen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 20:48

en enään, olen ainoastaan omistanut yhden minkkitalvihatun. Mutta nyt kun minun pukeutumiseni on
muuttunut sanotaanko suoraan toppatakkisten joukkoon, niin eihän sitä sellaista hattua voisi pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 20:49

Puoliturkki kengurun turkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 22:03

Ei ole turkkia. Takkeja kyllä. Turkikset saa olla eläimillä. Ne lämmittää niitä enemmän.On meillä yksi susilakki. Se on vanha ainakin50v.tta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 22:23

Ei ole eikä tule. Joskus kauan aikaa sitten poikaystäväni kaveri olisi puoliväkisin myynyt liikkeestään turkin annettavaksi minulle, mutta tämä ei uskaltanut ostaa sillä olisin antanut lähtöpassit välittömästi. Turkit ovat kauniita niiden alkuperäisillä omistajillaan - eläimillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:23

En omista, en ole turkis immeisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 08:07

Eläimet saavat pitää turkkinsa.. ne eivät kuulu minulle.
Vaikka en mikän eläinaktivisti olekaan.
Nykyään on aivan ihania keinoturkiksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 08:24

Omistan 1940-luvulta olevan kultalammasturkin, jonka olen saanut perintönä. En ole ikinä sitä käyttänyt ja turkin muodistaminen ei turkisliikkeen mukaan ole kovin järkevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 08:33

keinoturkikset mitä olen liikkeissä nähnyt, ovat niin mauttoman näköisiä, etten ikinä itselleni ostaisi. perintöturkki ja puuhka on, sekä huppujen reunoissa on aidot karvat. sekä kirpparilta ostettu sisäturkki, pakkasella paikallaan. ei ole kukaan spreijannut, ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 10:31

sellainen koivistolaislakki löytyy mitähän pitkää karvaa se nyt olikaan ja hupussa on kans jotain aitoa karvaa niin ja lammas tossut löytyy ... sekä lampaan karvaiset nahkahansakat ...juu ja kelssiturkki , jossa on nahkaa päällä ja sisällä valkoista lampaannahkaa , mut se ei ole käytössä .... miten lienee kutistunut tuolla kaapissa .. onkohan pukupussin vika tai tää meri-ilmasto joka niin kutistaa kaikkia vaatteitaini... saattapi olla , et jotain vielä onkin , mutta varhais dementtia vaivaa taas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 10:40

Poron taljasta tehdyt lapin tossut. Hyvät ja lämpimät. Mahdetaanko ne edes laskea turkistuotteeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:51

Repolainen pääsi hengestään ja muutettiin muotoon puuhka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 23:11

Keraan ole Rodokselta ostanut takin..missä on turkista ja nahkaa ja on ollut ahkerassa käytössä talvisin..