Minä olen joutunut käyttämään siivouspalvelua selkävammani vuoksi, minun aineilla ja siivousvälineillä ja nyt tuli kirje että hin?

taa nostetaan, kohonneiden yleiskustannuksien vuoksi, ei minulla ole tarvikkeet tai aineet noussut 10 % kuten uusi tuntiveloitus. miten nyt imuritädille selitän että hinta tulee liian korkeaksi vaikka sen 60 % saan verotuksessa takaisin ja harventaisin hänen käyntejään joka toinen viikko, ei minulla se 100 % invalidi vähennys tai työkyvyttömyyseläke nouse lainkaan. mitä minä kauniisti voin sanoa harventavani siivoustunteja.

Avainsanat: siivouskustannukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 19:44

Sanot,että sinulla ei ole varaa maksaa korotettua hintaa ja siksi vähennät siivouskertoja.Epäilempä monen muunkin tekevän näin.Sinua se kyllä vaivaa,kun olet tottunut viikottaiseen siivoukseen,siistiin tottuu helposti ja siullahan on se astmakin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 15:05

no sanot et : hei ookko säki huomannu et mul ei enää pölyynny paikat niinku ennenvanhaa? mitäs jos kokeiltaisiin vähentää jokatoiseen viikkoo näitä siivouskertoja ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 16:51

Sano suoraan että taksoihin ei ole varaa, sinun rahoillasi. Ja siksi toiseksi taitaa nurkat olla liian puhtaat kun liian useati siivoo. Ei se ole ihmiselle terveellistä asua liian steriilissä asunnossa. Joten jos teille sopii niin siivoisitko joka toinen viikko tästä eteen päin. Olisin itse siihen tyytyväinen.Ihan niikuin sen itse tiedostat mitä täytyy muuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 18:00

Kyllähän minullakin kunnna kotihoitopuoli kävi pyynnnöstäni kotonani, kyselin vähän hintoja.
Kuntasektorilta ei saa ollenkaan, suosittelivat yksityistä, mutta 30 e tunti ja 100 euron jälkeen se
60 % verovähennysoikeus.
Mutta kyllä vielä itse siivoan sittenkin, Niinkauan kuin itse vain pystyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 18:14

Sanot vaan rehellisesti, että hintojen korotuksen jälkeen harvennat siivouskertoja. Sinä olet maksava asiakas ja päätät, kuinka usein teillä jatkossa siivotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 19:36

Harvennat kertoja, ja olisi hyvä myös kertoa että kun omilla välineilläsi kerran siivotaan, mutta siihen tulee varmaan kertomus bensakulut ja auton käyttökulut nostavat näitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 22:29

Kylläpä on kova korotus, jotenkinhan tuon pitäisi olla perusteltavissa, ettei olisi vain hatusta tempaistu. Pyydä vielä tarkistamaan hintaa ja jos alueella on muita siivoajia, niin pyydä heiltä kilpaileva tarjous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:25

Sanot vain ettet tarvitse joka viikkoista siivousta, joka toinen viikko riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 10:37

Siivoat niin hyvin, että vähempikin käyminen riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:46

Kokeilepa kilpailuttaa, jollain saattaa silti olla vielä edullisemmat hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 23:15

Sanot suoraan vaan,että maksat tehdystä työstä..et tupakka tauoista..