päiviä pitkästä aikaa =)

eli siis ei ole pakko tietää, voi ehdotellakkin ;;

kyseessä on murrayn moottori, narusta käynnistettävä, noin 2 kk sitten moottori toimi moitteettomasti, mutta nyt kun kokeilin käynnistää, ei aluksi tapahtunu mitää, otin tulpan irti ja se oli aiva öljyssä:D ,männän päällä öljyä.. no putsasin tulpan ja laitoin kiinni, ja muutaman vetokerran jälkee kone hörähti käyntiin mutta pakoputkesta (ei ole äänen vaimenninta) tulee nyt noin 10 cm vaalenasinistä liekkiä ja aika-ajoin sieltä lentelee keltaisia kipinöitä:D

eli mitäköhä on ,mahtanut tapahtu :D, kone seissyt pihalla, ei ole kaatunut tms

Lisätty: 01.12.2010 - 14:49

kiitos vastauksesta, mutta kyseiset toimenpittet olen jo suorittanut

Lisätty: 01.12.2010 - 15:28

konetta ei ole kallistettu , ja kyllä minulta löytyy partnerin 2010 mallinkin automaattivaihteinen biohajottava 18,5 hp 508 cc ajoleikkuri..:D .. eihän murrayllä ruoho olla ajettukaan vaan sillä on olllu tapana vai ajella :D

Lisätty: 01.12.2010 - 20:48

Itse ajattelin myös männän renkaita ja väärää seosta..

Lisätty: 01.12.2010 - 20:49

Itse ajattelin myös männän renkaita ja väärää seosta..

Lisätty: 02.12.2010 - 00:07

Joo elikkä öljyrenkaat olivat vain jumiutuneet , käyttö kuumaksi.. Ja sytytys oli hieman liian myöhäinen.. keltaiset kipinät olivat vain palavaa karstaa :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 13:43

Pistä saman tien vähän tuunaten. www.youtube.com/watch?v=qlfo...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 14:29

puutarha.net/index.asp?s=/ke...p;alaala=1

en tiedä millaisesta koneesta on kyse mutta tällainen löysin AUTTAAKOHAN!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 15:20

Minä pojaltani kyselin ja luin sinun tekstisi, hän on häärinyt moottoripyörien kanssa vuosia ja vähän naureskeli tätä murrayn moottoria joka on näissä 3 renkaisissa pihakoneissa, ei äkkiseltään muuta selitystä hokannut kuin on kallistettu liikaa kun teloille on viety säilytykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 15:24

Pistä varaosiksi ja hanki uusi. Miten olisi männän renkaat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 09:13

Niin ehkä pitäisi välillä käyttää lämpimäksi noita koneita, jotka ovat "kausivehkeitä", ettei tulisi jumiutumisia.