Mitä tänään touhuat?

Mie menen tänään kirjastoon,kun on lukemiset loppu,ensin kuitenkin imuroin,et on mukavampi olla.

Avainsanat: imurointi kirjasto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 12:05

Kävästiin kaupungissa. Nyt imuroimaan ja ruoka uunissa. Valkeita uuneihin. Että läämpö säilyy. Kaikkia pientä ja niin tarpeellista kuitenkin. Kävimme ystävälle viemässä perunoita, porkkanoit, lanttuja. Oli meidän kanssa syksyllä nostamassa perunoita. Nyt oli hyvä aika häntä muistaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 12:42

Nyt pistän koneen kiinne...ja lähden pikkujoulun viettoon..saa nähdä ennättääkö tämän vuorokauden aikana kotia...Aina tahtoo vehtää pitkänpuoleisiksi..Ei hätää tein jo tänään huomen aamun työkeikan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 14:31

Kuumessa makoilen, nyt hetkeksi ylhäällä kun pitää ruokaa saada ukolle, ja hetken jaksan taas istua netissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 14:50

Päivällä töitä, illalla pyykin silitystä, sukan neulontaa ja tavallisia kotihommia - lenkkeilyä unohtamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 15:19

Oloneuvos oleskelee onnellisena.
Onnellinen olotila oiva.
Onhan oloasukin oma.
Olkaamme onnen omistajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 16:10

Tulin tunti sitten töistä ja olo on kuin jyrän alle jääneellä. Oli aikas raskas päivä. Jos tällaista olisi joka päivä niin en enää pystyisi tätä työtä tekemään. Selkä eikä sormet kestä. Nyt vaan lepäilen, että pääsen taas huomen aamuna sängystä ylös ja taipaleelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 18:23

Tippaiita otti aamulla INR-arvon ensimmäiseksi labrassa. Sitten menin hakemaan tilaamani 2 tiffanyt taulua
joululahjaksi siskolle ja tyttärelle. Kävin myöskin kirjastossa aikaani kuluttamassa.
Pienet lepohetket sen päälle ja sitten sitä kotiaskarta ja tietysti ystäväni Acerin kimppuun.
Suolen mutkaa täytin eilisellä lihakeitolla ja niitä iltatroppeja 5 kpl olotilaa vahvistamaan.
Ne ovat pillerin muodossa ei nesteenä.Ja näinhän se on taas yksi päivä uppoamassa ajan virtaan.
Huomenna uusin voimin jos päivä vielä valkenee entisellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:29

Pitkän reissun olen tänään tehnyt, ja hetki sitten kotiutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:39

Otin erittäin rennosti tuona päivänä.