Paleletko paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa on pakasta - 13C meidän mittarissa,muuten on ihanan talvinen maisema jonka toivoisin säilyvän koko talven.

Avainsanat: talvisää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 09:31

Täällä on vain - 5 tällä hetkellä. Olen kaupungille lähdössä juhlamekkoa ostamaan ja ajattelin kevyesti pukeutua ettei siellä sovituskopissa tarvitse monia villahousuja ja laamapaitoja riisua, takin alle laitan vaan t-paidan , heh.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2010 - 09:50

Huomenta kissaäiti. Kyllä minä täällä Keski-Suomen perukoilla olen 11 pakkasasteessa.
Asunto minulla on tosi lämmin, Nytkin pakkasella täytyy joskus laittaa milli ovea rakoa parvekkellee
kun on yöllä niin kuuma.
Eihän siellä ulkona paljon seisoskella viitsi,mutta kyllä sen huomasi kun toissapäivänä oli 15 ja eilen 10 astetta pakkasta, niin eilen oli jo ihan sipiva ilma.
Sopivasti vaatetta, mutta sitten taas siälle mennessähän ne ovat vähän inhotttavia jos on liikaa turnetta
päällä.Vaikka ei täällä sellaisia kauppakeskuksia ole, joissa tuntitolkulla tarvitsisi oleskella.
Maisema täälläkin on kun vanhanajan postikortista otettu. Puun oksat ovat kuurassa ja minun parvekelasini ovat pieniä lumitähtiä täynnä. Kyllä me tämä vielä kestetään, muistetaan vain ne kesän yli-lämpöiset helteet, jotka meinasivat aivan minutkin tuuperruttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 10:20

Kyllä palelen, flunssa iski päälle joten kuume taitaa olla yksi vilun syistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 10:50

palelen. eilenkin istuin kiikkutuolissa ja hytisin - lämpöä sisällä 21 plussaa......
en kestä talvea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 11:43

Ei ole palellut...aamusta,kun läksin työkeikalle oli -8 ja ihan tyyntä...Kohta lähden Hurselaan mökki-pikkujouluihin...mökissäkin kuulemma hyvin tarkenee..että ei tarvi palella ja tietysti lögi lämmittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 12:10

Kylmä on ollut ei käy kieltäminen. "pipoa päällekkäin ,tumput käsissä. Hyvät hoppajalkineet ja toppahousut. Kyllä niillä on tarjennut.Kissa ei halua ulos. Voi voi eläin parat.
Kyllähän huonommassakin töllissä uuni lämmittää mutta jos kuusen oksalla nukkuisi ei tulisi mitään.
Olen kyllä uimassakin käynyt, ulkoaltaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 12:56

Ei palella, aamulla -4 ast. Tyyntä, aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 13:32

Suomi eilen
Lämpimintä:
1. Kalajoki Ulkokalla-1.6
2. Raahe Nahkiainen-1.8
3. Hammarland Märket-1.9

Kylmintä:
1. Lappeenranta Konnunsuo-27.6
2. Lieksa Lampela-26.4
3. Juuka Niemelä-25.9

Lähteet:
www.iltasanomat.fi/sadetutka/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 14:47

Mukava pakkassää Keski-Suomessa eli -7 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 16:11

Eipä ole tänään paleltanut. Mittari näyttää nyt juuri -4 ja satelee hienokseltaan lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:30

Alkuviikko ja viikonloppu olivat hyvin kylmää, mutta tänään on vähän lauhtunut, ja hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:37

En ollut paikkakunnallani tuona päivänä, mutta olettaisin täällä olleen suurinpiirtein samanlainen sää kuin teillä siellä.