Missäs sinulla on se lukkosulapullo?

... tuli vaan aamusella mieleeni ...

valperi.blogspot.com/2010/11...mppaa.html

Avainsanat: lukkosula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2010 - 10:36

...joo tuli mieleeni just´että autoni hanskalokerossa, heh, heh. Toinen on kyllä repussa joten eipä tullutkaan hätä käteen.

Lisätty: 30.11.2010 - 10:39

Yksi lukon sulatuskonsti on kuumaa vettä tiiviiseen pussiin ja se painetaan lukkoa vasten. Yhden kerran olen sitä konstia joutunut käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2010 - 10:37

autossa sisällä yksi, jos tarttee kaverille lainata. muuten kyllä säilytän lukkosulaa kotona sisätiloissa.
mutta toistaiseksi vielä Volvon ovat auenneet ilman sulatuksia näillä keleillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 10:55

Meillä se on eteisen hyllyllä, on mieheni sen joskus kyllä laittanut hansikaslokeroon, opetuksen sai että on mahdoton sitä käyttää kun ei auton ovia saa auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:07

Kotona toinen pullo ja autossa toinen. Autosta nappaan sitten taskuun, jos näyttää tarpeelliselta. Autoni lukkoihin en ole koskaan tarvinnut, mutta vannomatta paras. Lämmitystolpan lukkoon olen tarvinnut pari kertaa. Yleensä käy niin, ellei siitä huolehdi pullo on väärässä paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:26

Enpä moista tarvitse, mutta tytär käyttää käsilaukussaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:32

Meillä sitä lukkosulaa on .Mutta empä tiedä onko yhtään autossa. Hyvä sellain muistutus.Kiitos Valperin.

Lisätty: 30.11.2010 - 19:17

Ei si tosiaan ole tarviinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:33

Kotona työkalukaapissa. Lukkosulaa en kyllä tänä talvena tarvitse, auto viettää loma-aikaa autotallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:41

Mihin sitä tarvitaan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 12:50

Ei vielä missään,vaan on käytetty tätä Mariaanan konstia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 13:04

Auton hanskalokerssa ja eteisen laatikossa myös..Lukkosula tosi tarpeellinen..pitäisi aina olla pakkasella mukana..Yhtenä aamuna oli polkupyörän lukko jäässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 13:51

vois olla minulla tarpeen roskalaatikoiden sailytysoven lukossa joskus, muistan viime talvelta.
Joku oli varmaankin mies pissannnut siihen, en tiedä pääsikö sillä kertaa, mutta iltapäivällä
kävivät sulattamassa sen. Naiselta ei taitaisi onnistua, joten pesen käteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 15:17

yks on autossa sisällä ... mitähän varten .... ja toinen on eteisen hyllyllä kesät talvet ... en sit tiedä onko useampi autotallissa .. mut nämä ne joita tiedän ... ja autotalli on isännän kaaoskompleksi , jot pysyn siitä kaukana enkä tunkee sisälle en vaikka kutsuttais ... noo ehkä silloin sit , jos ei joudu siivous puuhiin vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 15:22

Laukussa hätätilanteita varten. Lisäksi autotallista löytyy toinen puteli ihan vaan varalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.11.2010 - 15:31

Jos lukot joskus menee jäähän niin silloinkin riittää kun lämmittää avainta käsillä hieromalla. Enpä ole koskaan lukkosulia tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 14:13

no yks pullo on takataskus ja toinen hansikaslokeros.. kuitenki, kaikesta huolimatta pidän taskumattia kaiken varalta mukana, eihä sitä koskaan tiedä vaikka olisi öljyt loppu ja joutuu orottaa muijjan saapumista tuntitolkulla=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:38

Huh, olipas siinä talven tuntua. Itse asiassa minä en tiedä missä minun lukkosulani on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 02:27

Taskussa on sytytin ja auton avaimet. Niillä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:26

Eteisen pöydällä.