Minkälainen mahtaa olla Napsulaisten sää?

Lämmintä n.20 ja eilen ja yöllä ukkosti kunnolla täällä meillä Inglesissä.

Avainsanat: sää ingles

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2010 - 09:36

Etelä-Helsingissä -14 ast, eilisaamuna oli -11.
Sain eilen viestejä Inglesistä, mieheni ja kummipoikansa ovat myös Inglesissä, kertoivat rajusta ukkosilmasta, oli pitänyt sisätiloissa koko eilisen päivän.

Lisätty: 30.11.2010 - 13:46

Meillä on paistanut aurinko jo useita tunteja.

Lisätty: 01.12.2010 - 12:54

Tänä aamuna oli - 4 astetta eli sehän on jo lähes lämmintä. Nyt paistaa taas aurinko komeasti.

Kysyjän kommentti

silloin voi viettää vaikka oton päiviä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2010 - 08:48

Eilen oli täällä kilpailu kenellä kylmintä oli, mariaana voitti - 25, ja tänään on kovat pakkaset koko suomessa. Eilen jos olisit osallistunut sää kilpailuun, sinut olisi diskattu, heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:50

Turku -17 astetta ja auringosta ei ainakaan vilä ole tietoakaan.
Nyt kahville, sillä kylmä kangistaa nopeasti.

Taitaa jumppis käydä kuumana ja ylikierroksilla siellä Inglesissä.

Lisätty: 30.11.2010 - 09:53

Alkoihan se aurinko paistaa tännekin risukasaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:14

Lämpenee eli vain 13 astetta kun lähdin töihin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:16

www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Keitele

Lisätty: 30.11.2010 - 09:17

Kivat lämmöt jumppiksella. Eilen tuli pakkasvoitto, mutta tänään jään tappiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:26

Pakkasta -14.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 10:20

lämpötila hoituu sopivalla vaatetuksella mutta muutakin haastetta löytyy liikkeelle lähtiessä

valperi.blogspot.com/2010/11...mppaa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 10:21

Kotkassa aurinko paistaa ja -14.5 asteita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 10:54

Jämsänkoskella -14 astetta nytten.Mutta silti kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:27

-17 astetta oli tässä aamutuimaan...
Kyllä siinä nenä huurussa oli ulkona...
Hyvää lomaa sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:37

Kanta-Häme meillä aamulla 22- Nyt 18- Hyvin tarkenee kun laittaa kaksi myssyä päähän, jalkineetkin oikein lämpimät. Kinthaat kätheen.
Koitahan porskutella ja nautiskella lämpimästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 11:39

Helsingin keskustassa -13 astetta ja aurinko paistaa. Pidähän Jumppis tupeesta kiinni, Kanarialla kuulemma on myös myrskytuulet. Toivottavasti tuulet rauhoittuvat tammikuuhun mennessä, jotta vuoripoluille uskaltaa lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 12:30

Kyllä sinun on nyt hyvä lämmitellä siellä palmujenalla,kun me palellaan täällä Lappeenrannassa,pakkasta on - 13 C.Onneksi sisällä on lämmin,paistan juuri pikkukunkkua uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 13:41

Keuruulla 12-15 astetaa aamulla 19 aikaan, riipuu siitä missä pakkkasmittari itsellä sijaistseem.
Minulla on kovin suojaisessa paikassa, kun muualla ei ole paikkaa.
aurinko paistaa kuin usvan läpi. Kyllä eiliseen huomasasi heti, että on länpimämpää.
Tälläinen sää jo olisikin kohtuullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 15:48

olikos vähän yli 10 - vaan ... mut onneksi ei myrky aiheuttanut sinulle vammoja niinkuin teneriffalla oli suomalais turisti viety sairaalaan , kun ikkunat hajos hänen päälleen ...hyvää lomaa ja tuotko minulle tuliaisiksi sen auringon vaan ja lämmön ... kiitokset etukäteen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 15:25

Varmaankin jotain 28 astetta PLUSSAA, bikinikelit, taivas on kirkas eikä tuule. MUTTA yöllä vaihtuu kelit, kun lähden lentämään Helsinkiä kohti...Ei ihan kauheasti innosta vaihtaa näitä maisemia, mutta perheessä on juhlat, ja silloin tullaan kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:40

Kylmää, kylmää. Katteeksi käy, sinulla on siellä lämpöä ja aurinkoa.