Saudipappi: Mikki Hiiri on inhottava ja pitäisi tappaa Oletteko samaa mieltä?

19.09.08 klo 15:28 Arabimaailma kuohuu Saudi-Arabian korkeimman tuomarin säädyttömille ohjelmille julistaman fatwan eli kuolemantuomion takia.

Avainsanat: mikkihiiri fatwa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2008 - 19:57

Herää kysymys, onko 'lapsi', normaali ('saudipappi') ??? Eikö maailmassa todellakaan ole suurempia murheita tai huolenaiheita, kysyn vaan, huh,huh!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2008 - 19:38

No aikanaan Aku Ankka sai tuomionsa siveettömyydestä (esiintyy ilman housuja) Suomessa, taisivat olla asialla Keminmaan viisaat jos muistan oikein. Nyt sitten Saudit ovat panneet Mikki Hiiren tilille.

Aikoinaan vähän kansallista häpeää tuntien hihittelin Akun tuomiota, nyt kyllä huolestuttaa, mitähän Mikkihiiren tappajat seuraavaksi keksivät?

Ilmeisesti samasta uutislähteestä:

Tiistaina toinen saudipappi, sheikki Mohammed Munajjid, sanoi, että sarjakuvahahmo Mikki Hiiri pitäisi tappaa. Hän sanoi uskonnollisen verkkopalvelun haastattelussa, että islamilaisen lain mukaan rottia ja hiiriä pidetään inhottavina ja saatanan sotilaina.

postilaatikko.suomi24.fi/cp/...p;uid=5326

Lisätty: 21.09.2008 - 01:06

hups vaan taas ihan väärä linkki, piti olla:
www.digitoday.fi/viihde/2008...0824547/66

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 00:47

Rauhan puolesta: ei tappamiselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 09:14

Ei pidä tappaa mitään eikä ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 08:56

No jo on! Ei pitäisi tutkiskella sarjakuvia jos tulee tuollaisia elämyksiä. Aikanaan Aku-Ankkakin olisi pitänyt pukea pöksyihin.