Onko jokin joululaulu, mistä et yhtään pidä tai jota suorastaan vihaat?

Minusta se Tonttu Torinen on salainen, pukin tärkein alainen.... -laulu on silkkaa lasten pelottelua enkä voi sietää sitä.

Avainsanat: joululaulu-inhokki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 22:44

Oikeassa olet Tuutikki, tuo laulu on aivan kamala. Toinen laulu, jota vihasin laulaa joulujuhlissa oli Juokse porosein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 22:46

Minä en tykkää laulaa sitä missä hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävää... sellaiset depressio-tonttu-ukot saavat hyppiä suolle minun puolesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 23:36

En vihaa mitään. Mutta kauneimat laulut voivat jouluna soida. Siitä tulee suuri tunnelma jouluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 07:57

se juicen sika joka soi joka hetki ratiioos .. sihen kyllästyin jo aikoja sitten ja nyt ovat sovittaneet sitä uusix enkä tykkää ... liika on liika joulumusaskin ...tai sen soittamisessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:02

En mitään joulumusiikkia vihaa, minulla on valikoiva kuulo ja sammutan radion jos alkaa joku ärsyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:12

En minäkään kauheasti välitä tuosta Juicen sika laulusta. Lapset sitä vielä enemmän ihmettelevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:55

Juicen Sika saa melkein raivon valtaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:56

Juisen sika laulu on aina minua ärsyttänyt....Tehdään sian kustannukella ihan pilkkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 21:19

Hyvä, hyvä on täällä muitakin Juicen sian inhokkeja kuin minä olen.
Empä ole pitänyt yhdestäkään Juicen laulusta muistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:45

Totta, tuo laulu on kamala! Samoin Juicen sika biisi on jotain mautonta hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2010 - 19:17

Juicen Sika.