Harry Harkimon rohkea 10 teko. Valitsi naisen tulevan projektinsa toteuttajaksi. Mira Kasslin, raskaana? Hyvä vai huono maineteko?

Kiitos Harry Harkimon rohkea veto. Ottaa nyt raskaana oleva nainen tulevan suuren Hangon hotelli-
rakennusprojektin toteuttajaksi. Siinä esimerkkiä pienimmillekin dirikoille.

Avainsanat: kategoriasta en tiedä olisiko talous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 21:22

Harkimo teki ehdottomasti oikean valinnan. Teemu oli ihan oppipoika Miran rinnalla.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Hieno homma Tuutikki. Kyllä se hyvin menee.
En minäkään pidä Harkimon tyylistä,mutta rehellinen hän on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.11.2010 - 21:30

En seurannut koko Diiliä, mutta ammattitaito siinä on täytynyt ratkaista. Ja eiköhän se äitiyslomakin ehdi loppumaan ennen virallisen duunin alkua. Hyvä Hjallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:48

Näin heti alussa,että Mira voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:50

Ei kuulu minun seuraamiin ohjelmiin. Jos odottava äiti voitti, ei ainakaan voi moittia tasaarvon puutteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 22:06

En ole seurannut Diiliä...niin en osaa sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 22:47

En seurannut Harkimon takia koko ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 23:38

Minä en ole seurannut ollenkaan diiliä.Kyllä kun niitä rupeaa katsomaan ,jää äkkiä koukkuun. Minä en pidä harkimon tyylistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:58

No naisen otti, mutta sanoikin että Harkimo että noin vahvaa naista pitää pelätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:51

En ole seurannut tuota mittelöä, mutta en ole myöskään mikään naisasianainen. Vaikuttiko ruotsinkielisyys ja urheilutausta asiaan mitenkään, sitä vähän mietiskelin...?
En pidä tuon ohjelman tyylisiä, en ole agressiivisuuden puolella koskaan.

Lisätty: 30.11.2010 - 13:54

Sorry vaan mutta en ymmärrä tuota Harkimon 10 teko? Mitkä ovat ne hänen 9 muuta tekoaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:49

Harkimo on viisas mies.