Onko muualla ollut koulu kiinni kylmyyden takia?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...9_uu.shtml

Avainsanat: kylmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 21:55

Tottakai Turku on tuollaisellakin asialla lehtien palstoilla. Todellisuudessahan on niin, että turku säästösyistä hävitti talonmiehet palkkalistoiltaan. Ei niitä rakennuksia kukaan säännöllisesti tarkista. Korjataan jos on vika, mikäli muilta töiltä ehditään. Ei varmaan ainoa "säästeliäs" paikkakunta suomessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 18:22

No eipä tuo Turunkaan vika oikeastaan ollut pakkasesta kiinni, koska vika oli laitteissa.
Keski-Suomessa omalla paikkakunnallani oli tänään aamulla minulla 22 astetta.
Kyllähän se pakkanen voi yllatyksiä meille talven aikaan tuottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 18:46

Ei ennen ollut kouluissa paljoa lämmintä. Muistan oikein hyvin kun ensin kävellen meni kouluun ja kova pakkanen. Luokkaa lämittäjä oli lämmittänyt 5 asti aamua.Oli peltikuorisia pystyuuneja.Olikohan 10-13 astetta kahdeksalta kun menimme sisälle.
UUnin vieressä oli pirun kuuma niillä jotka siinä vieressä istu ja toiset hytisi kauempana.Mullakin oli paksuvillapaita päällä , sarkahousut, huopatossut jalassa. Kyllä soppa maittoi kun sitä sai ruokatunnilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 20:02

Uutisissa oli että Turussa ainakin 1 koulu kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 20:54

En ole muuta kuulut,kuin tämän Turun koulun mikä on ollut kiinne kylmyyden takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:24

Meillä päin onneksi kouluissa pelaa lämmitys ja oppilaat tarkenevat hyvin luokissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2010 - 21:28

Meidän taajaman koulu ainakin näkyy olevan käytössä. Eikä noita lapsia ainakaan aamun menomatkalla näytä palelevan, hyvin verkkaisesti sinne kulkevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:49

Ei ole meillä koulut kiinni. Toivottavasti ovat saaneet asian korjatuksi.