-m-
Kysytty: 29.11.2010 - 15:16

Pääsivulla näkyy kymmenen aktiivisinta käyttäjää mutta näkeekö niitä muita mistään muualta kuin profiileja selaamalla?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 17:00

Eipä taida muiden järjestystä löytää muuten kuin Napsun käyttäjät -listaa selaamalla. Sitä järjestyslistaahan olit etsimässä, eikö vain?

Kysyjän kommentti

Sitähän minä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 16:02

Aakkosellin hakemisto on napsuista.Paina tuota omaa kirjaintasi tuossa kuvan alla.Oma nimimerkki.
Sitten tulle etusivu ja käyttäjät ,siitä käyttäjät.Sieltä voi selata.Ei kaikki jouda ne on töissä ,toiset enemmän ja toiset vähemmän napsuttelee.Välillä vilkastakin.

Lisätty: 29.11.2010 - 18:50

Otetaan vaan Sirrkaliisa pienent Napsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 16:03

Kaikki 14 276 löytyy kohdasta Muuta ja Napsun käyttäjät
www.napsu.fi/profiili

Lisätty: 30.11.2010 - 14:04

Nyt tänään on jo 14 290, eli tullut 14 uutta vuorokaudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 18:25

www.napsu.fi/profiili/kaikki

tässä käyttäjät aakkosittain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 18:34

Kyllä aikamoiseen hommaan alkaa jos järjestystä alkaa laatimaan, taitaa mennä tunti ja toinenki.
Aktiivisimmat käyttäjät onhan siinä huomioitava aikakin, koska on liittynyt napsuun, voi olla kärjessä
vaikka ei ole moneen kuukauteen käynyt "napsuilla" hauska nimi muuten, tuli mieleeni muuten sanonta
"otetaankos pienet napsut". Koskahan lie pyörähtänyt käyntiin tälläisenä, kun nyt on.
Minulla ainakin puhtaasti ajanvietteenä ja aika kiva sellainen, kirjoittaa siloin kun huvittaa ja kysäisee jos aihetta on.Mitäpä näistä mitaleista, hiidenkin hohto himmenee ajan kanssa, mutta voihan niitä kiilloittaa
jos kipinä syttyy.

Lähteet:
oman tuvan turinoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2010 - 21:27

Aika vähissä on nämä vakikäyttäjät. Yksi mikä on hienoa, on se että tänne on tullut paljon uusia käyttäjiä pienen ajan sisällä. Se on hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:27

Kyllä se on vaan ihan profiileja selailtava...jos meinaan katsoa järjästystä pidemmälle...itse olen sijalla 11

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:48

TOP-kymppi on vain näkyvissä. Muut joutuu hakemaan, jos kiinnostaa. Itse en viitsi moista tehdä.
Ehkä otin, ehkä en. Usein minäkin napsuttelen.