Miksihän ne nyt viiksiä ja partaa kasvattavat?

Lisätty: 29.11.2010 - 15:52

Hyvä Toffe!

Avainsanat: viikset hyväntekeväisyys parta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 14:33

Ei sitä noin vilkkaan parta kasva jotta pukiks pääsis...

Ja valkaisuakin pitää silloin laittaa jotta olis aito...

Lisätty: 29.11.2010 - 14:34

Mut tämä sinulla mielessä oli

HEH HEH

aamunradio.fi/tag/fi-movember-com/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 14:15

Varmaan aikovat joulupukiksi,parta ja kunnon viikset on pukille ehdottoman tärkeät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 14:19

Kyllä pukilla pitää olla aidot oikeat parta ja viikset..että ei lähde irti jos parrasta nykäsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 16:02

Huomenta Suomessa haastateltiin tänään viiksivallua, joka kasvatti viiksiään marraskuun ajan hyväntekeväisyyteen. Seitsemällätoista sponsorilla oli saanut kerättyä kasaan n. 900 euroa. Viikset saavat kyytiä heti siirryttäessä joulukuun puolelle, käyttötarkoitusta ei selvittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 18:48

Hyvä idea Maaritin kertoma tarina, ei mennyt hukkaan se kasvimaan tuotto sitten.
Näistä tälläisistä tempauksista voisi saada hyvänkin idean, jos se valvotusti menisi sitten
esimerkiksi hyvään tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 19:05

Kun on pitkätukka ja pitkä parta vielä viikset .Tulee hyvä imango ihmisestä.Lisää ainakin sitä.
Se on se pukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2010 - 21:20

Ulalla olen nyt. Mutta Harri Olli saisi kyllä kasvattaa naamataulunsa täyteen karvaa, niin saa hävetä sen pojan takia.