Onko puolisosi mustankipeä sinun menoistasi,vaikka pikkujouluista?

Meillä ei asu mustankippee pikkupoika.Miulla on ollut joskus nuoruudessani mustankipeä poika ystävä ja se oli ihan kamalaa.

Avainsanat: mustankipeys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 09:37

Ei mieheni minusta ole mustasukkainen, tyytyväinen olisi jos jollekin toisellekin kelpaisin, hän olisi sitten 36 vuotta aikaa hyvän valinnan tehnyt ja jos pimeällä joku minut vie niin kyllä valoisassa palauttaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 09:40

Eipä taida olla mustankippee enää, joskus nuoruudessa kyllä oli..
Jos mut joku nappaa, niin pitääpi olla vahva kaveri mä kun laitan hanttiin en ol kenen vaan vietävis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 09:53

Eipä taida enää näillä vuosilla olla.Vois olla toisin päin meillä että minä olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.11.2010 - 10:25

Menoja pitää olla molemmilla tasapuolisesti. Jos toinen jää aina kotiin ja kaikesta kivasta paitsi niin tuleehan siitä mustasukkaiseksi. Kaikkea ei tietenkään voi laittaa tasan mutta silloin voi osoittaa itse aktiivisuutta ja järjestää yhteistä aikaa ja tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 11:36

Saattaa tuo vähän ollakin. Minusta se on turhaa. Jos toinen haluaa pettää, tekee hän sen kuitenkin, vaikka miten vahtisi. Sellainen tietynlainen luottamus pitäisi löytyä. Tietysti jossain menee raja, joka on ehkä kuitenkin vähän häilyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 13:04

Ei ole meillä mustasukkaista miestä näkynyt..Minulla on kyllä vapaus mennä omien tarpeiden mukaan.mitä menoja on..
Kun ei itse halua lähteä ulkomaille mukaan...ei ole kyllä minuakaan kieltänyt koskaan menemästä...mitä ole käynyt reissuissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 13:25

Ei ole tuollaisia ongelmia kummallakaan. Lottoaminenkin lopetettiin sen takia. Onhan todennäköistä, että "pääpakinnon" voittaa vain kerran elämässään. "Pääpalkinnon" olemme molemmat jo saaneet.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 13:41

Ei ole, kun täällä ei ole mitään menojakaan...kuollut kylä ja varsinkin näin talvella. Eikä minua enää kukaan vie...ei edes yritä, uskoisin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 16:19

Ei ole mustasukkainen, en kyllä ole antanut aihettakaan. Käyn ystävättärieni kanssa pari kertaa vuodessa risteilyillä, viettämässä tyttöjen mökkiviikonloppua, leffailtoja jne. Olen käynyt myös muutaman kerran ulkomailla ystävättäreni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 19:04

No ei varmaankaan, iloisena talitaisena käy minua tervehtimässä parvekkella ja livertelee, että hyvin mamma hoidit hommasi ja tulit vielä kotiinkin tyytyväisena, mistä hänkin iloitsee ajan rajan toisella puolen.
Odottelee kuulemma siellä minua kaverikseen, siellä kun ei olla mustankipeitä koskaan, eikä mennä naimisiin, vaan ollaan ja rakastetaan kaikkia tasapuolisesti. Toivottavasti siellä muistamme nimmarimme
napsuista jos kohtaamme ja mehän kohtaamme.Heitetään ne mustat sukat poies jo aikanaan, ei me
niitä tulla tarvitsemaan.
On totisesti kauhea sairaus jos totta puhutaan se mustasukkaisuus, pilata sillä nyt yhdessäolo.
Kyllä niitä pariskuntia on matkan varrella nähnyt, joiden elämä on yhtä sanoisinko helvettiä, en tosin tiedä mitä se on, mutta joissa toisen täytyy olla pelko sydämessä jos sattuu tuttua tervehtimään ja puoliso huomaa sen. Kyllä silloin olisi elämä helpompaa vaikka sinä talitiaisena olla.

Lähteet:
omat fiilikset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2010 - 21:15

On tuolla ollut ikävä tapa joskus myöhemmin huomautella menoista - joita minulla on todella vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 21:26

Ei ole mustankipeä. Toivottaa hauskaa iltaa ja kyselee, tarviiko tulla noutamaan yöllä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 08:10

eipäs ole mustiasukkia , kuin jalassa lämmittämässä konttii ... ja täältä kun ei bussit kulje niin vie ja hakeekin , jos ei sit tulla kimppa kyydillä .... tai muulla jutulla ... hän ei kylläkään itse käy missään , kuin korkeitaan joskus kaverinsa mökillä ukkojen saunaillassa , mut tietää , et voi mennä en pidättele .. työjutskat kuten pikkujoulut , risteilyt ym .. hän on mieluumin töis , kuin siellä rälläämäs , mut minä kyllä sit yritän pitää vaakaa menojen suhteen tasan , jotta yritän käydä hänenkin puolestaan ... no hän tunteen kaikki minun kamuni niin naiset kuin miehetkin joiden kanssa ulkona silloin tällöin käyn ja sekin on enenmäkseen pitkä illallinne , lounas tai jokin muu tapaaminen ei niinkään mitään kapakka kierroksia ....niihin olen jo hohooijaa.... liian laiska ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:46

Mieheni on kyllä täysin terve eli ei kipuile millään tapaa. Molemmilla on menoja, mutta pikkujouluissa ei kyllä käydä. Vetämäni lukupiirin naisten kanssa meillä on tapaaminen vapaammissa merkeissä eli menemme ruokaravintolaan koko poppoolla ensi viikolla.
Miehelläni on myöskin jokin pienimuotoinen juttu alaistensa kanssa ennen joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 22:42

Ei ole sellaista miestä en ainakaan ole huommannut. Sovussa helppo elää, kun ei hanki tyhmyyksiä.
Eikä ole tullutkaan. Luotto täytyy olla molemmin puolin.
Mustasukkainen mies tai nainen on ihan kamala. Jossa ei ole päätä ei häntää on kuvitelmia.Ainaista tappelua ja huutoa.Sairasta touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:52

Ei luoja paratkoon ole!, siitä ei tulisi mitään.