Punto -99.Tänään lähdin kylmällä autolla.Ratti tosi jäykkä ja punainen ratin kuva paloi kojelaudassa.En uskaltanut ajaa. Mitä nyt

Korjaantuisikohan itsekseen vai pitääkö viedä jonnekin? Voiko yrittää ajaa?

Avainsanat: ohjaustehostimen valo?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 09:36

ftcf.org/smf/index.php?topic=10022.0

saattaako johtua kylmyydestä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2010 - 10:20

pakkashäiriö ohjaustehostimessa, olettaisin,
pitäisi olla aikaa esilämmittää myös auto ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.11.2010 - 10:28

Johto tolppaan ja lämppäri sisälle puhaltamaan tai sitten aja auto vaikka Prisman parkkihalliin lämpiämään ja katso miten toimii sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 11:03

Olikos se ihan italianpunainen? Viimeinen jokseenkin toimiva Fiat tehtiin -70- luvulla.
Osta Siperian Lada, jos jostain vielä saat. Ei tarvi erillislämmityksiä.
Toppatakki päälle ja oikeanpuoleista pedaalia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 11:38

Fiatia en tunne, mutta olisko ohjaustehostimen öljyt vuotaneet pakkasesta johtuen. Letkuliitokset vuotavat kylmällä herkästi. Eli tarkasta ohjaustehostimen öljytaso ja että löytyykö järjestelmästä vuotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 13:21

Punto on Berlusconin kosto suomalaisten ruokatottumuksille. Makaronimiehet tekevät tuollaisia autoja, etteivät suomalaiset pääse kauppoihin ostoksille. Johan liikennesäännötkin sanovat, että päin punaista ei saa ajaa.

Leikki sikansa saakoon! Anteeksi kirotusvirhe.

Ohjaustehostimessa lienee kylmyysongelma. Auto johonkin lämpimään paikkaan sulamaan, niin eiköhän se siitä tokene. Ellei tokene, niin korjaamoreissu on edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 16:25

Ohjaustehostimen öljyt todennäköisesti niin kohmeessa tai vähissä, jotta valo syttyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2010 - 21:13

Soitto lähimpään korjaamoon olisi kertonut miten toimia.