1. adventtikynttilä on sytytetty. Kuinka olet viettänyt tämän päivän, leipoen, ulkoillen vai mietiskellen tulevaa juhlaa?

Minä otin urakan aamulla ja olin hyvin laiska en lähtenyt kirkkoon hoosiannaa laulamaan,
aloin ja sulatin kappipakastimeni, kun sain parvekkeelle tavarat. siinä menikin joku tunti
touhutessa, nyt sitten napsuttelen ja seikkailen täällä napsun seikkailumetsässä.
Hyvää adventtisunnuntai illan jatkoa jokaiselle, olipa nenänpää sitten jauhoissa ja saapi
olla valkoisessa vaahdossakin.

Avainsanat: adventin aikaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 16:10

www.youtube.com/watch?v=DouHRX-OWMA Kaikki kaipaamme nyt enkeleitä . Se on eria asia onko heitä. Minua ei enkeli ole unohtanut ei niin voisi sanoa,päinvastoin .Pelastanut minut monesta pahasta. Tuon laulun voi soittaa ihan 1 adventin kunniaksi .

Olen itse napsutellut silloin tällöin ja linntuja muistanut. Pienet oravatkin nostelee käpäliään .näyttääkseen että paleltaa.Linnuilla kiire syömään ja nukkumaan.
Käyty ulkona mutta kylmä on, ei siitä mihinkään pääse.
Paljon täytyy olla päällä. MInullakin 2 pipoa päällekkäin.Jalossa kunnon varrelliset talvisaapikkaat.
Katsottu hiihtoja välillä. Lämitetty uunia. Kannettu puita.Askeleita askeleen perään heti kun tarvitsee jotain.Minulla taitaa olla nenänpää punainen. Iloista joulun odotusta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 15:07

Ehkä suolaa saattaa olla nenänpäässäni, kävin uimassa pari kertaa meressä, vesi oli korkealla ja se oli lämmintä. Sitten lopun aamupäivän otin aurinkoa ja neuloin villanuttua joululahjaksi. Mitenkään en ole jouluisia ajtuksia hautonut, mutta kuitenkin lähden tästä lahjaostoksille ja kyläänerääseen lapsiperheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:30

Aamupäivällä reipas kävelylenkki aurinkoisessa pakkassäässä, oleilua kotosalla ja välillä vähän sisustamista eli olkkari pistettiin hetken mielijohteesta uuteen uskoon ja jopas tulikin nättiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:44

Lenkkeilyä ja lapset perheineen kylässä, nyt istun etissä..
Flunssa alkaa iskeä päälle, on niin harmittavainen olo mahtaako illaksi kuume iskeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:11

leipäkone käy,
myyjäisissä kävin
jouluvalot asensin
päiväruuan keitin
söin
istun ja vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:33

Pikkuihmisiä vielä tänään hoidin ja loput piparitaikinat tänään leivoimme pois, pienin ei eilen oikein jaksanut leipoa kun päiväunten aika oli, tänään pirteä oli leipomaan. Nyt on rauhallista meillä ja koneella vaan pelailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 20:21

Aamupäivä meni kotosalla...Tytär kävi hakemassa meiltä pinnasohvan itselleen,kun ei meillä ole ollut sille käyttöä..on hyvä varavuode..Ruuat tässä valmistin ja söimme..
Iltapäivä menikin työkeikalla..kun kävin avustamassa pyörätuoleissa olevaa pariskuntaa..apu on heille ihan pakollinen,että voivat kotona asustaa..Olivat taas onnellisen tuntuisi,kun olin heidän luonaan..ja itsekin olin onnellinen,kun pysyn tällätavalla olla apuna..Laitoin vielä ennen lähtöä voileipiä illaksi ja kuorin ja paloittelin heille päärynät..Todella ihanaa työtä..
Eihän sitä koskaan tiedä..vaikka itsekin tarvisi joskus apua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 22:08

Pikkuväki kylässä pappan ilona. Ei tullut ihan heti kynttilät mieleen.

Nyt kynttilä palaa ja napsuttelu pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:40

Kylkeä parannellen, kutoen ja urheilua seuraten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 09:41

Sähkökynttelikkö loisti ikkunallamme,en puuhaillut mitään erikoista,emmekä käyneet missään.Illalla seurasimme tanssii tähtien kanssa finaalin ja lueskelin enne nukahtamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 15:18

Kävin shoppailemassa tampereen keskustassa. :D Sitten istuin junassa lähes koko päivän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:57

Ihan kotosalla vietin päivää, loikoilin ja lepäilin. Keräsin voimia alkavaa viikkoa varten.