Muistatko napsulainen sellaista kaunista joulukalenteria, jonka luukun kun aukaisee soi joka päivä kaunis joululaulu?

eihän ne vielä nyt aukeile, mutta piakkoin. Sain sen viestinä viimevuonna tietooni ja olen unohtanut sen nimen. Mummokin haluaa vielä olla se pieni lapsi ja avata luukun kalenterista ja odottaa
joulua.Myös kuvitus on ollut tosi kaunis.

Avainsanat: soiva joulukalenteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 17:07

Positiivarit tarjoaa netissä hienon kalenterin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vielä Teerimäki, kyllä se tämä taisi olla, mutta kun katsoin viimevuotista versiota tuntui miin oudolta. Viimevuonna sain se vihjeen ruotsissa asuvalta ystävältäni, mutta kyllä se selvää suomea oli. otan posittivareiden aamiaisen muutenkin joka päivä Kiiots Sinulle vihjeestä ja onista linkeistaä, kun niistä linkeistä kirjoitin en tarkoittanut Sinun linkkejäsi, ovat mielenkiintoista, mutta jotkut vastaavat 2-3 sivun pituisella linkillä ja etsi sieltä se vastaus.
voihan sen pääasian sanoa muutamlla sanalla ja sitten viitata linkkiin jos haluaa lisätietoa.
II adventin illan rauhaa snne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 16:33

En muista tuollaista joulukalenteria mutta jos joku napsulainen sellaiseen linkin antaa, niin ilomielin otan minäkin sen vastaan. Tässä oma suosikkini:
joulukalenteri.vladimirpunikki.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:42

Tuollaista en muista, mutta nuo kauniit kuvakalenterit kyllä...

www.bulevardi.fi/MIT.php?MIT...p;id=15066

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:02

Onneksi on noita pysyviä arvojakin, kuten Joulukalenteri.Muistan oikein hyvin tuon soivan Joulukalenterin.Se oli hieno kun se soi.En ole nähnyt aikoihin vastaavaa.Mieheni sai tyttäreltä onnittelu kortin mikä soi.Se on jo vanha kortti, mutta soi vaan.
Sitten on suklaata antavia kotteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:15

enpä tuota muista, mutta ne ihanat kuvakalenterit lapsuudesta, jotka olivat kultahileellä koristeltu. Aina oli jänää löytyykö luukun 24 takaa neljä kynttilää, joulukirkko, enkeli vai Jeesuslapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 19:36

Onkohan tämä sellainen soiva joulukalenteri ?
joulukalenteri.positiivarit.fi/

Ja "Värssypankki"
www.positiivarit.fi/Content....0f37ff6042

Tässä listaa muista kalentereista
www.google.fi/search?q=joulu...=firefox-a

Lisätty: 28.11.2010 - 20:22

Hienoja PowerPoint esityksiä
www.positiivarit.fi/tiedosto...20d6601cde
Kuten tämä "Ajatuksia elämästä"
www.positiivarit.fi/tiedosto...e117664f40

Lisätty: 28.11.2010 - 21:05

Sorry, noiden esitysten katsomiseen tarvitaan kallis PowerPoint ohjelmaa,
mutta sellaisen ilmaisen "korvikkeen" PowerPoint Viewer (katseluohjelma) saa helposti ladattua koneelle ainakin seuraavista paikoista:
www.ilmaisohjelmat.fi/powerp...iewer-2003 tai
sirburuslan.com/blog-interne...r-2010/fi/ tai
www.tucows.com/preview/206534

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:35

En minäkään muista sellaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 22:06

Muistan kyllä.

Paras netissä oleva joulukalenteri on positiivareilla, kuten muutenkin.

Käy katsomassa ja ihailemassa alla olevassa linkissä. Aukaise luukku päivittäin ja kauniita ajatuksia, sekä musiikkia.

joulukalenteri.positiivarit.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:39

En tiedä muuta kuin että Positiivareilla on sellainen kalenteri netissä. Itse avaan siellä joka päivä luukun. Äärettömän kaunis kuvitukseltaan, lauluiltaan ja niiltä ihanilta runoiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 20:46

En ole kuullutkaan soivasta kalenterista. Lapsena suosikkini oli tietenkin suklaakalenteri. Tuutikin Vladimir Punikki -linkki oli ihana. Mahtava kisuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 10:21

Ei harmainta aavistusta tuollaisesta. Toki olen ulkona lasten asioista koska perheessä ei ole "kalenteri-ikäisiä" enää. Tuntuu vaan että kaikkialla soi näin ennen joulua, onneksi sentään ainakin se liike jossa asioin, ei soita sisätiloissa uuvuttavaa musiikkia.