Tykkäätkö maustamattomasta jugurtista. Saatko sitä syötyä .

Ostan 5dl juguttia sieltä ja syön sitä hapanta ihan ilokseni. MInusta hyvää, vaikka minulla on liikaakin happoja. Siinä on sitä jotakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 15:31

Ehdottomasti tykkään ja ostankin vain ja ainoastaan maustamatonta. Mielestäni Lidlin turkkilainen t. kreikkalainen jogurtti on parasta. Laitan sekaan kotimaista omenaa lohkoina ja kanelia mausteeksi. Maistuu kyllä sellaisenaankin.

Kysyjän kommentti

Jugurtti on hyvää .Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 16:42

Ostan usein maustamatonta juguttia ja jos ei maistu sellaisenaan, niin sekaan vaan marjoja, mysliä tai hedelmäpaloja, niin johan maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:47

Harvemmin tulee ostettua, mutta muutamissa leivonnaisissa ja ruuan laitossa kyllä joskus tulee käytettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:10

En minkäänlaisista jugurtista,viilistä enkä piimästä pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:17

Ostan rasvaton
A-jukurttia ja leivon siihen piimäiset leivonnaiset ja sitä jukurttia ainoastaan syönkin. Höystä sitä milloin mitenkin ja sellaisenaaankin maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:35

En pysty ilman makeutta sitä syömään, kylmää kurkkukeittoa joskus kesäisin siitä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:36

Kyllä tykkään,kun laitan pikkuisen vaniljasokeri ja hedelmiä sekaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 22:02

Ainoa paikka missä jugurttia käytän on Tzatziki ja silloinkin maustamattomana. Muuten jää jugurtit syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:37

Ei maistu minulle. En tosin syö maustettujakaan. Mutta milloin harvoin teen tzatzikikastikkeen, siihen käytän sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 09:02

Tykkään kovasti ja samaa syön kuin Maarit77 tuolla edellä jo kertoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 10:42

Kaikenlaiset maustamattomat jugurtit ovat herkkujani ja kelpaavat syötävikseni joko sellaisenaan, tai maustettuina esim. hedelmillä, marjoilla, leseillä, tai vaikkapa hunajalla. Joskus lisään maustamattoman jugurtin joukkoon niinkin eksoottista ainesta kuin raejuusto., joka sekin (uskokaa, tai älkää!) sopii jugurtin makukaveriksi todella hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 11:27

Jos syön jugurttia sen on oltava maustamatonta,mieheni syö maustettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:55

Total-jogurttia ostan, siinä ei ole laktoosia. Muut maustamattomat ovat liian happamia, nostavat PH-arvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 15:28

Kyllä turkkilailaista maustamatonta jogurttia voin syödä ja syönkin, sekä puolen litran pöniköissä olevaa
maustamatonta jogurttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 00:57

En ole ylin ystävä, mutta saan minä sen syötyä.