kuva-arvoitus ... tiedätkö minkä teemapäivän tunnus ja koska se on ? valperi.blogspot.com/2010/11...paiva.html

vihje

ei enää montaa yötä nukuttavana ennenkuin ....

Avainsanat: teemapäivä tunnus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 14:23

Onko nyt tehty uusi tunnus entisen Itsenäisyyspäivän muistolle ?
Onko tuo kehys olevinaan sydän vai kiristyvä hirttosolmu ?
Nythän tuo itsenäisyys on vähän niin ja näin ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 13:21

Se on niin komea kuva arvoitus, koskeeko tuota meidän itsenäisyyttämme. Minun tuli heti mieleen joulukuun 6 päivä.Aivan upea juhla päivä. Siihen on tarvittu paljon tappelua ja tappettuja.Meidän ei tarvitse tässähetkessä enään kuin nauttia ja olla kiitollisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:49

Ettet vaan tarkoita 6.12 on meidän Itsenäisyyspäivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:14

Itsenäisyyspäivä 6.12. tuli myös minun mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:24

Mun isäin oli sotamies ja nuori kauniskin. On todella upeaa, että saadaan viettää vielä tätä oman maan itsenäisyyspäivää ja ihan rauhallisin mielin. Ilo mielin annan veromarkkani linnanjuhlien järjestelyihin. Näin pääsevät kaikki halukkaat osallistumaan. Mahotonta kaikkien päästä linnaan vaikka kutsuttaisiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 19:11

Erehtymisen vaaraa ei ole eli itsenäisyyspäivästä kyse. Kävipä somasti, kun siinä oli tuo sydänkehys, sillä itsenäisyyspäivänä vietämme mieheni kanssa kihlautumisemme vuosipäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:41

Kyllä se on sitä itsenäisyyspäivä..kun juhlitaan 6.12...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:52

Taitaahan se olla 6.12., jonkin lisämausteen kera. En muuta tunnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:33

Itsenäisyyspäivä tuosta tulee mieleen. Rakasta isänmaatasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 09:15

Jaa se oli siis Tuutikin kihlautumisen vuosipäivän tunnus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 15:25

NO nyt selvisi hämeen hitaallekin. On kaunis tunnus itsenäisyyspäivälle.