Onko tuttu juttu,että nuori ihminen on todella kiinostunut eläimistä??

(Eilen kertoi miten taas tuli 2 vaavia..hampteria hänen huusholliin) Miesystävä hoitaa,kun hän on 3 viikkoa töissä laivalla)Kohta on kenneli mitä pitää..mitä minä en hyväksy..
Mitä mieltä oltte asiasta..
Ennestää on 2 kania ja 1 marsu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 09:14

jos on hamstereille, kaneille ja marsuille hyvät elintilat ja eläimistä huolehditaan.
mutta jos menee ihan liiallisuuksiin farminpito, niin karkaa käsistä koko homma.
iloahan on lemmikeistä, jos on vaivaakin ja työtä.

Kysyjän kommentti

Työtä niissä todella on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 09:45

Joskus voi tuo eläintenpito karata käsistä.
Mutta niinkauan kun eläimillä on kaikki hyvin niin asia OK.
Mutta kumminkin puhutaan pien eläimistä ja niiden hoito on vielä halpaa lystiä ja jos sattuu olemaan eri sukupuolta niin sitten iskee paha soppa, nuo lisääntyy vauhdilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 12:17

Jos niistä huolehditaan, Mutta äkkiä ne riistäytyy liiallisuuksiin.Eläimet vaatii huolenpitoa paljon. Päivittäin . Kysyy rahaakin.Ihaniahan ne ovat, oikein hoidettuna. Siivoamistakin monen edestä.
Meillä tuossa vieressä leirintäalue. Laskeevat irti lemmikkinsä tahallaan . Että ole hyvä juokse pois. Sitten meidän kissat ottaa niistä paistia.Se on helpoin konsti sille omistajalle päästä eroon lemmikistään . Mutta eivät ajattele lemmikkiä sen jälkeen ollenkaan.Sikamaista suorastaan.

Lisätty: 28.11.2010 - 13:25

Kaikkien lemmikit mielestäni ainutkertaisia. En aliarvioi eläintä ollenkaan.Olen itse lemmikkien ja villieläinten puolustaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 15:55

Niin kauan kun ihminen pystyy huolehtimaan eläimistään ensiluokkaisella tavalla, ei ole hätää.Jos ilmenee kyllästymistä ja eläimet joutuvat kärsimään, niin syy on pelkästään ihmisessä.Jos eläintä ei pysty pitämään ja hoitamaan, niin eläintenpito ei vaan sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:28

Nuoret nyt on vain eläinrakkaita ja on se varmasti muotiasiakin pitää mahdollisimman monta ja monenlaista elukkaa. Huusholli haisee vaikka kuinka siistinä häkit pitäis. Kokemusta on. Itse en tykkää kotona olevista koirista enkä kisskoistakkaan. Elinkeinona olevat elukat on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:51

Hoitakoon ken on hankkinut. Minä en harrasta kotieläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:31

Lapsenlapsellani on oikea eläintarha. Hän rakastaa eläimiä yli kaiken ja hoitaa niitä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 02:37

Täytyy ajatella asiaa siltä kannalta, että olisiko nuo eläimet halunneet valita meidät perheekseen/laumakseen olemmeko sen arvoisia?