Onkos teillä mitään etuja,jos olet paikallis-lehden kestotilaaja??

Meillä on,että saa alle 24 vuotiaalle tilata lehden ilmaiseksi 2:deksi kuukaudeksi..Tilasin lehden tyttären pojalle..Oli ihan mielissään..kun kerroin että olen tilannut hänelle lehden..Alkaa tulemaan ensi-viikolla..

Lisätty: 27.11.2010 - 23:48

Valperilla ja Maaritilla olisi pitänyt olla lappu rinnassa..( Valperi..Maarit)..niin olisitte tunnistannu toisenne..Myöhäistä se nyt on,kun ohi on tämä kiva konsertti..

Avainsanat: paikallisleheden etuja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2010 - 16:46

Myös täällä on tuo kahden kuukauden ilmaisen lehden tilausmahdollisuus kotoa pois muuttavalle nuorelle. Lisäksi vuoden aikana saa kaksi ilmoitusta puoleen hintaan. Alkuvuodesta tulee arkillinen etukuponkeja oman paikkakunnan kauppaliikkeisiin. Joskus kestotilaajat saavat myös ilmaisia lippuja oman paikkakunnan urheilu- ja kulttuuritapahtumiin.

Kysyjän kommentti

Ihan on hyvät edut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 22:55

meillä tuo paikallislehti on Hesari ja sen kestotilaukseen liittyy kaikenlaisia etuja, mm. ilmais- tai alennuslippuja erilaisiin tilaisuuksiin (konsertteja, näyttelyitä, elokuvien ennakkonäytöksiä jne.)

torstaina olin viimeksi Hesarin tarjoamassa Joulukonsertissa Johanneksen kirkossa
(jokavuotinen tapa)

rajavartija.blogspot.com/200...ertti.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 23:33

Talouteemme ei tule paikallislehtiä, lopetin tilaamisen jo vuosia sitten kyllästyttyäni jakelun takkuamiseen. Hyvin pysyy netin ja tv-uutisten seuraajana ajan tasalla.

Valperille terveisiä - olimme samassa konsertissa, ystävättäreni kutsui minut mukaansa. Oli hieno konsertti. Nyt olisi samassa paikassa pankin tarjoama konsertti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 08:39

Seinäjoella paikallislehdet ovat ilmaisia, senverran vaurasta porukkaa ollaan ;)
vai köyhiäkö, kun pitää ilmaiseksi jakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 09:02

Turun sanomat meille tulee ja pöytäallakan saamme sieltä ja joihinkin turussa järjestettäviin messuihin alennusta kun kestotilaaja kortin esittää, ja joskus tulee tarjous että ystävälle saa ilmaiseksi tilattua lehden 2 kk, lapsillemme vuoroin on tilattu sitten se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 09:57

Turun sanomat tulee meille ja maarit3 jo kertoikin nuo edeut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 10:56

Täällä meilläpäin ei paikallislehti juurikaan tarjoile meille kestotilaajilleen etuja. Kestotilauksena lehden saa muita tilausmuotoja halvemmalla. Siinä kaikki edut ja se jos mikä on ikävä juttu se, sillä olisihan se mukavaa jos lehti tarjoaisi edes torikahvit kerran kesässä ilmaiseksi kestoitlaajilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 12:17

Minulle tulee Keuruulla Suur-Keuruuun Sanomat.
Kun vuosi sitten aloitin kestotilaamisen sain uhden kuukauden lahdet kaupan päälle.
- vuosittainen rivi-ilmoitus veloituksetta (etu 10 e)
-merkkipäiväilmoitus aina10 e norm.15 e
-ystävälle saan tilata kyseisen lehden 15 % normaalia määräaikaistilausta edullisimmin
-osallistun aina automaattisesti kaikkiin tilaaja-arvontoihin. Vuoden 2010 yhteisarvo on 20 000 e.

Lisäksi saan tilata itselleni jonku toisen Alma-Median lehden veloituksetta.
Nyt sain aamulehden 2 viikkoa ilmaiseksi ja 2 iltasanomien kuponkia, joilla saan lehden ilmaiseksi.

Että ei muuta kuin arpaonnea odottelen tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 13:29

Meille tulee AAmuposti . Se on tullut monet vuodet ja lasku kilahtaa tämän tästä. Mutta lehti ei ole tarjonnut muuta kuin laskua. Välillä ollaan tuota lehteä jo lopettamassakin. KUn eivät anna mitään ,mansikoita lahjaksi.Olisihan se joskus kiva otaa hyvästä maksamisesta jotan palkkiota.Mutta ei pienille ja köyhille mitään.Laitetaan muistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 17:28

yksi ilmainen pikku ilmoitus tilauskautena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:49

Kalenteri tulee eina seuraavan vuoden käyttöön. Taitaa sekin lahja olla jo huomioitu sanomalehden hinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2010 - 22:30

Kyllä on - ja aika hyviä etuja onkin. Toissa vuonna oli esim. solariumista alennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 13:07

Helsingin Sanomat on meidän paikallislehtemme. Etuja siitä on eli tulee sähköpostiin tietoa mutta en ole niitä käyttänyt kun en jaksa perehtyä kaikkeen. Inhoan mainoksia.
Varsinaiset paikallislhéhdet tulevat ilmaiseksi eli ne jaetaan postiluukusta viikonloppuna. Töölöläinen ja joku toinen jonka nimei on suuntaan Helsingin Uutiset tms. (ilmestyy eri puolilla kaupunkia erilaisena painoksena).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 01:01

Ei mitään etuja, vähän kuivanpuoleinen on koko lehti meidän alueella.