Kiitos vinkistä sarjasta Mennään Bussilla mutta haluaisin version missä on käännös suomen kielelle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 20.09.2008 - 11:48

Valitettavasti vain 3. tuotantokausi löytyy suomenkielisellä tekstityksellä .

Lähteet:
Discshop.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.11.2008 - 19:37

No ehkä voisi löytyä tekstejä jos joku fani on onnistunut löytämään vaikka engl. tekstit kyseiseen tv sarjaan ja kääntää siitä suomeksi. Tehtävä ei liene vallan helppo kokeneellekaan englannin taitajalle, sarja kun sisältään paljon sanaleikkejä ja fraaseja joiden suomentaminen vaatii vähän mielikuvitusta. Kiitos vain neloskanavalle joka lähetti koko sarjan ennen milleniumia, hyvältä suomennokselta vaikutti. Jos joku on vaikka taltioinut vhs kaseteille koko sarjan ja siitä videokortilla avi tai dvd muotoon niin olisi aika kysytty paketti. Tosin en tiedä olisiko sen muu levittäminen netissä tai myyminen ainakaan mitenkään laillista. Pelkkien tekstitiedostojenkin levittäminen joskus voi olla laitonta, riippuu monista asioista. Minä suomentaisin sarjan omaan tarkoitukseen jos saisin englanninkieliset tekstit jostain. Itsekäs täytyy hiukan olla kun en voi tehdä asialla bisnestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2008 - 13:33

Kiitos viestistäsi. Olen tilannut Discshopista 1 jakson ei suomeksi käännettyn version. Muuten voisi kait tehdä kyseleyn TV kanaville jos aikovat lähettää lähiaikoina sarjan jaksot uudelleen.