Koira söi pörrölankaa n. 30 cm palan, onko se vaarallista? vastatkaa pian.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2008 - 13:43

Tuskin mitään hätää, poistuu luonnollista tietä luulisin mä. Kun ei nää koiraihmiset oo vastannunna, niin siks tään laitoin. Jos mitään oireita, niin soita päivystävälle eläinlääkärille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.09.2008 - 17:12

Jos koira lopettaa syömisen tai on apaattinen tai vatsa kipeä niin kannattaa kiikuttaa ell.lääkärii kun voi olla naru kiertyny suolien ympäri yms. ( kuitenkin on aika pitkä naru pätkä kyseessä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2008 - 17:50

Yhden ystävättäreni koira (vihikoira) kuoli syötyään lankaa. Oli kiertynyt suolisto ympäriinsä ja menehtyi ennekuin lääkäriin ehtivät.
Kannattaa tarkkailla koiraa, ja olisi ehkä hyvä ottaa yhteyttä eläinlääkäriin, vaikka ei oireita olisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2008 - 18:23

Anna koiralle esim.ruoka-öljyä,jotta lanka menisi liukkaammin suoliston läpi.Mikäli näin ei tapahtu parin päivän sisällä,on käännyttävä eläinlääkärin puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 08:20

yhden tuttavan saksanpaimenkoira pentu oli syönyt sukkahousut ne ei tulleet ulos ne täytyi leikata pois koira selvisi siitä leikkauksesta hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2008 - 20:32

voi olla josse jää suolistoon kiinni