Huomenet napsuystäville aamunavaus www.youtube.com/watch?v=P22Y...re=related

Jos päivä lähtisi paremmin vaikka rullaamaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 09:31

Kiitos rauhallisesta aloituksesta, se aina rauhoittaa mielen. Sitä on aamuisin joskus vähän pihalla, kuinka sen päivän viettää, mutta tällä rauhallisella musiikilla voi olla oma tehtävänsä.

Pakkasmittarini näyttä 15 astetta joten vaatetta päälle. Lenkit on tehtävä kävellen rollarin kanssa, kun
sen autokortin näkö vei ja sitten luovuin autostakin. Olisi ollut liian kallista pitää vain matkojen takia.

Mutta ainakin piristyy kun pari kilsaa kävelee ulkona. Usein siskoni ja tyttäreni tarjoaa autokyytiä, mutta mieluimmin kävelen pienet ympyrät. toivon Sinullekin hyvää viikonvaihdetta tai rullaista kuten itse sanoit.

Kysyjän kommentti

Sisulla etiä päin, sano mummo lumessa.Kiitoa hyvistä vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.11.2010 - 09:45

Huomenta sinullekin. Kylläpä oli kaunis kappale - teki ihan mieli mennä takaisin punkkaan ja jäädä kuuntelemaan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 11:39

Päivää,kyllä sitä oli kiva katsoa myös puolilta päivin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 13:54

Kyllä oli kiva katsella.. KIITOKSIA VAAN:::
Nyt ruoka uunissa ja pian mennään Turun Suurtorille Joulumarkkinoille ja sieltä sen jälkeen Turun Tuomiokirkon kuusen valaistusta katsomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 19:49

Iltaa sinulle..Kyllä oli ihan mukavaa kuuneltavaa ja katseltavaa nyt illastakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:23

Hienoja ja kauniita muistoja tuo mieleen tunnelmointi. Kiitos!