Kakkainen tuurì?

Naapuri kertoi kuinka heidän tuttunsa oli keksinyt tuoda kesämökin huussin jäisen sisällön vanhassa telkkarilaatikossa mökiltä pois. Oli laittanut laatikon peräkärryyn ja poikkesivat tullessa kaupassa. Kun he tulivat kaupasta, seisoi peräkärryn vieressä hätääntynyt mummo.
Tämä pyyteli anteeksi kun ei uskaltanut tehdä mitään vaikka näki veli venäläisten varastaneen sen teidän television tuosta peräkärrystä.

Avainsanat: kakkainen tuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 03:02

Tuttu juttu.
Siitä on tainnut tulla muoti-ilmiö? Miten muuten pääsee eroon säkillisestä jäätynyttä makkia, kuin laittamalla sen arvokkaan näköiseen laatikkoon puolihuolimattomasti?

Mitäs tuumaatte tällaisesta tuurista? www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2279351
Aika kakkainen, vai mitä?

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olipa hurja juttu tuo sinun tarinasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 07:16

Heh heh olipa hauska juttu. Tuttavamme asuu vuokratalossa ja siitä muutti venäläinen perhe pois ja se mies pakkasi jääkaappipakastinta ja hellaa peräkärryyn , no tuttavamiehemme meni auttamaan kun näki että venäläimiehellä oli ongelmia saada ne siihen peräkärryyn, ja eikös myöhemmin asia selvinnyt ne olivat varastaneet siitä asunnosta sen hellan ja jääkaappipakastimen, kyllä tuttavaamme ketutti että auttamaan vielä meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 08:21

Mitä pikkupieru tahtoi tehdä isona?
Liittyä ilmavoimiin.

-Ei nyt oikein näin lauantai aamuna nuo kakkavitsit jaksa paljon saada iloa pintaan, silti
hyvää lauantaipäivän jatkoa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 08:58

Hyvä homma päästä eroon. Pistetäämpä muistilokeroon.Ei tule ongelmia jätösten kanssa.Meneevät Venäjälle.

Lisätty: 27.11.2010 - 11:14

Niille kaikki kelpaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 09:47

Tuttu on tarina olen kuullut tuon vuosia sitten..
Liekö edes tottakaan, vitsinä olen sitä pitänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 10:19

tuostakohan lienee lähtenyt liikkeelle käsitys että Suomen tv:stä tulee paska-ohjelmaa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 17:30

Tässä pitää kirjaimellisesti paikkansa sanonta: ahneella on p...nen loppu.

Olisipas ollut hauska olla p-kärpäsenä katossa katsomassa varkaitten ilmeitä kun pakettia kotioloissa availtiin. Että semmoiset tuliaiset rajan takaa... Vielä hauskempaa, jos keksivät antaa anopille lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 19:54

Oli tosi paskamainen tuuri...varmaan hymy hyytyi,kun alkoivat aukaisemaan telkkarisaalista...tulikin paska käteen..Olisivat varmaan mielellään palauttaneet saalin omistajalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 09:24

Onkohan totta? Luulisinpa, ettei veli venäläiselle mikään kierrätystavara enää kelpaa, uutta ja suoraan kaupasta sen olla pitää. Muuten ovat melko rikkaitakin nuo Suomessa liikkuvat naapurit. Asuvat hotelleissa ja ostelevat huviloita. Meillä olisi kyllä syytä muutta mielikuvaamme suuren naapurimme asukeista. Sinne jos saamme viennin vetämään, niin eipä ole Suomen taloudella huolen häivää. Nyt ilmeisesti puutullit poistuvat, joten metsien yhteiskäyttö teollisuuden raaka-aineena lisääntyy. Se tuo työtä myös suomalaislle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 11:39

pistetään vanhinko kiertään ja paskat neukuille...........
aikuisten oikeesti - ihan oikein varkaille, olkoon ketä tahansa mistä tahansa. toisten omaisuuteen ei kosketa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:18

Olisipa ollut mukava nähdä venäläisvarkaiden ilmeet, kun saaliin todellinen arvo paljastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:20

Näköjään sanonta pitää paikkansa.
"Paska on ahneen palkka"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:34

Hah, hah, haa. Se oli heille oikein.