Vieläkö muistat Artturi Sakari Reinikaisen?

Avainsanat: reinikainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 17:33

Tottamaar nääs Reinikaista tuli katteltua.

Kysyjän kommentti

Kiitos, saisihan tuo taas tulla uusintana. Mahtavaa arkihuumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 03:06

Muistan kyllä.
Reinikaisen jälkeen en ole enää katsellut televisiota niin paljon. www.youtube.com/watch?v=y1VXBU7VHsE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 07:17

Kyllä minä muista, aina piti se tankki täyteen katsella hänen ja Juhanan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 08:22

Ai ai kyllähän artturin muistan. Aiana Reinikaista piti katsoa. Oli niin pal hauska mies.Sai nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 08:22

No empä ole katsellut aikoinaan Reinikaista, tiedän kyllä , että oli suosittu sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 09:28

Kyllä muistan ja ehdottomasti piti katsoa uusintanakin. On tämä tampereenmurre sen verran mukavaa kuultavaa, että sitä ihan ilokseen kuuntelee ja katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 14:07

Tottakai ja koko TV sarja DVD:nä löytyy myös hyllystänikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 18:21

Kyllä muistan Reinikaisen,tankki täyteen sarjaa oli mukava katsella,vanhoja aikoja tulee ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 19:56

Tottakai Reinikainen muistetaan...Oli ihan mukavaa katseltavaa..Tankki täyteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 16:53

Tottahan toki. Oli oikein kasettejakin, joissa hän kertoi omintakeiseen tyyliinsä tarinoitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:18

Hyviä ja hauskaisia tarinoita hän kertoili TV-sarjassa "Tankki täyteen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:22

Tottahan toki minä Reinikaisen muistan. Yksi parhaimmista suomalaisista sarjoista.