Onkohan eläinlääkärit ammattitaitoisempia ,osaavampia, mitä ihmislääkärit.Eläinhän ei osaa edes puhua samaa kieltä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 22:16

Kyllä he varmastikin ovat yhtä ammattitaitoisia, vaikka eläin ei pystykään protestoimaan jos hoito ei tehoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2010 - 09:23

ammattitaito luullakseni on hyvä eläinlääkärikunnalla. On se ihmeellinen juttu kuitenkin, tosiaan eläimet
eivät valita vaiojaan vaan osoittavat sen ja eläinen elkeistä ja olemisesta on lääkärin se luettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 11:40

osittain eläimen omistajan kertoman mukaan ja labra ym kokeiden ( ultra, röntgen, magneettikuvaus) sekä ulkoisten merkkien perusteella diagnoosin tekevät. Fiina-koiralla on tosi hyvä eläinlääkäri.
jos mainostaa saa: www.mai-vet.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 14:02

Omistajastahan tuon ensin kertoo mikä vialla..

www.vetmed.helsinki.fi/saari/diplomi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:12

Ovat ihmisetkin välillä niin "sikoja" ja "aaseja", että eläinlääkärin apu olisi ollut tuiki tarpeen. Auttaisi varmaan "konitohtorin" vastaanotto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 21:20

Ammattitaitoa löytyy varmasti yhtä lailla eläin- kuin ihmislääkäreiltäkin. Onkohan muuten yhtään vale-eläinlääkäriä paljastunut, heitä kai voisi nimittää sitten konitohtoreiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 13:31

Eläimellä on ilmeet, aina ei tarvitse puhetta. Liika puhe on usein pahasta.... eli liian puheliaat naiset sekoittavat asioita. Eläimen omistaja on hyvä tulkki myös, ei koirakaan mene eläinlääkärille yksin.
Tunnen kaksi pieneläinlääkäriä hyvin ja ovat ammattinsa osaavia.