Kuuluuko joulusaunaasi vihta/vasta?

Itse erehdyin ostamaan viime jouluna pakastevihdan. Toista en osta.
Kotona oli aina joulusaunassa vihta, vieläkin kaipaan sitä ihanaa tuoksua mikä joulusaunasta jäi.

Lisätty: 26.11.2010 - 21:50

Oi liisukka pieni. Laita yksi vihta tulemaan postissa meikätyttöselle jotta saan vanhan vuoden oikein kunnolla piiskattua itsestäni irti.

Avainsanat: vihta/vasta joulusauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 01:24

No ei, kun hölmö en oo tehny niitä varastoon.

Kysyjän kommentti

Samaa manailen minäkin, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 21:46

Kyllä kuuluu..kun kesällä tuli tehtyä noita vihtoja..hyvin säilyneet vintissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:54

Mulla on tehtynä ja kuivattuna hyvä vihta . Se käytetään Jouluna. Kestää vihtoa ei lehdet irtoile. Käväseppä Ida jossain torilla siellä kuivattuja vihtoja .Itse en pidä pakastevihdasta.Pitää olla kuivattuna.Sitten paljuun 15min aikaisemmin lämpimään veteen pehmiämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 22:08

Ei valitettavasti kuulu kumpainenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 08:15

ei enään joulusaunakaan, joten ei vihdotakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 14:03

Ei enää kuulu joskus oli vihta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 15:43

Ensin mennään saunaan ja sitten syödään vasta.
Ei näin kerrostalon saunassa kuulu, mutta mökillä aina mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 21:35

Kuuluu. Ja nyt pakasteesta. Sama liotus kuin kuivatulla mutta ei irtoa lehtiä, jos on tehty oikeaan aikaan. Kevytsuolatut on kanssa hyviä.