Helliikö teitä saunan lämpö.Tänää kenties huomenna.Tykkäätkö.

Minulla olo on kuin linnunpoikasella, raukea ja ihana.Olipa ihanat löylyt. Pakkasella sen nautinnon huomaa.Tulin nimittäin saunasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 20:53

Olen tästä saunaan lähdössä. Rakastan kaikkea lämpöä.

Lisätty: 26.11.2010 - 21:29

Terveisiä vaan saunasta. Kyllä olikin nautinnollista venytellä kireitä lihaksia lämpimän höyryn sisässä ja ajatella mukavia ajatuksia. Huomenna sitten taas. Meillä saunotaan kolmena päivänä viikossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 20:59

sauna on kyllä asuntoni yhteydessä, mutta en käytä sitä ollenkaan. Määrätyt syyt esteenä. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:02

Ei tänään helli saunan lämpö...Eilen kävin uimahallin saunassa..ja huomenna lämpiää oma sauna..
Tykkään tosi paljon saunomisesta ja kipakista kunnon löylyistä...3 kertaa viikossa käyn ainakin saunassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:33

Huomenissa sauna lämpiää. Suomalaisen kannattaa käydä aina saunassa kun on mahdollista.
Ainakin t-alkuisina päivinä. Tiistaina, torstaina ja tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:48

Eilen tuli käydyksi saunassa ja vähenemään päin koko ajan se touhu koska meillä kotisaunassa on sellainen kiuas josta en enää tykkää. Kesällä mökillä kylpiessä voin ottaa makoista löylyt. Siellä on erittäin hyvä kiuas. Siispä nykyisin en nauti saunomisesta, harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 22:11

Kylmän kauppareissun jälkeen oli mukava sujahtaa saunan lämpimään. Sähkösauna ei ole puulämmitteisen veroinen, mutta tyhjää parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 09:46

Eilen saunassa lämmiteltiin, kuten joka perjantai...
Siitä tuo viikonloppu alkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.11.2010 - 08:10

"napsautan" puusaunamme päälle muutaman kerran viikossa. Löylyt ovat lämpimät ja mukavan kosteat, ei niitä voi edes verrata sähkösaunaan.