Miten tunnistat masennuksen?

Avainsanat: masennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 20:38

lueskelehan tuota opintojesi lomassa:
www.masennustalkoot.fi/ " mikä ristus ny o, ku ei aharista"
ja tuolla testi:
www.suhdesoppa.fi/testit/mas...nnustesti/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 20:42

Olen vuosien varrella seurannut itseäni tarkkaan, silloin kun huomasin, tuon oudon ilmiön syksyisin.
Itse olet itselle paras lääkäri silloinkin kun käyt lääkärissä.
Olen käynyt asiantuntijan kanssa keskustelua ja hän tuli siihen tulokseen että kaamos masennus vaivaapi tätä tyttöä. Ja koitetan vaikuttaa itse siihen ,silloin kun se seuraavankerran syksyllä saapuu.

Lokakuu on pahin ja marraskuukin jos lumi puuttuu. Mitä nopeammin talvi valkoisena saapuu, se helpottaa.Toisilla on kevät masennusta .Ei minua sellainen vaivaa. Nyt olen oppinut laistaan sen oikein hyvin.
Valon määrä laskee rajusti se vaikuttaa toisten aivotoimintaan niin voimakkaasti.Parempi itse tiedostaa.

Lisätty: 26.11.2010 - 21:34

Idan laittamassa linkissä pääoireet sopiivat hyvin masennukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 20:52

Tuolla hieman tietoa:
www.poliklinikka.fi/masennus...us-2381692

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:12

Yleispätevä viisaus. erään itäisen maan hallitsija vaati kerran viisaita neuvonantajiaan keksimäänn hänelle lauseen, huoneentaulun, joka olisi totta ja hyödyllinen elämänohje kaikissa tilanteissa ja kaikkina aikoina.
Lopulta pitkän pohdinnan jälkeen he toivat hänelle taulun, joss luki:"Kaikki päättyy aikanaan!"

Tämä viisaus toimii aina, se pitää nöyränä menestyksen hetkinä ja lohduttaa masennuksen aikoina.!

Lähteet:
Duodeem

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:20

Jos tylsistyy eikä huvita mikään..silloin on masentunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 13:52

www.tohtori.fi/?page=0188473...id=5057349

tässä vielä oivat merkit tunnistukseen...