Tuleeko se joulupukki tuomaan sinulle lahjoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 21:30

Vakiopaketit lienee tulossa, etten tunne itseäni ihan "lahjattomaksi"! Lastenlasten riemu on kuitenkin paras lahja, minkä pappa voi saada.

Kysyjän kommentti

Lasten riemu ja pienet kätöset kaulalla on paraita paketteja mitä koskaan voi saada. Hyvää joulunodotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 20:18

Minä uskon, että joulupukki on niin kiireinen jo minun ikäiseni kohdalla, että tulee aivan tavallisen ihmisen hahmossa . Kyllä minä uskon, että lapseni ja siskoni muista jotenkin minua. Olen niin itserakas,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 20:48

Ei Joulupukki minulle tuhmalle aikuiselle, mitään lahjoja tuo. Olisipa se ihme. Mutta jos pukin tapaan vedän sitä parrasta se on niin komea.Kännistä pukkia potkin persauksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:21

Kyllä tulee joulupukki ja tonttutyttö...En tiedä olenko ollut kiltti,että saisin lahjoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 23:10

Kyllä se tulee ja lahjoja tuo kaikille. Pikkuväkeä tulee toivottavasti sitä pelkäämään ja isompiakin pukkia kiusaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 07:49

Ei tule meille vieraita pukkeja, tuo vanha tuttu on vaan täällä, pikkuihmiset ovat joulun Riikanristeilyllä, ja me olemme kaksistaan kotona, äitini tulee aattona meille syömään ja hän ei enää pukeista välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 13:53

Joulupukki tuo lahjat ainoastaan kuusen alle, mutta ensi vuonna joulupukki iskee meille...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 29.11.2010 - 08:13

Ei ole pukkia meillä näkynyt, on niin kovin kiireinen - mutta joku meillä käy kun kuusen alle niitä paketteja aina ilmestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:24

Toivossa on hyvä elää.